24766
netweters
|
152532
antwoorden
|
20716
vragen
|
Vanavond zijn de gelijktijdig gespeelde matchen op Een & Een+ te bekijken.
Hoe kan ik Een+ bekijken?
Heb Telenet Play, maar vind op Telenet.be er niks van terug hoe ik daar kan naar kijken!?
Op de VRT site ook niks van Een+ terug te vinden.
Mvg,
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Borsalino, meestal gebruikt Eén de zender Ketnet om bepaalde programma's uit te zenden. Als ik in de tv-gids kijk, vind ik daar precies wel een WK-uitzending terug.
Ja de match van 20:00 staat bij de gids online op Ketnet.
Maar dan staat in de "Dag Allemaal" daar "Een+" als zender, verwarrend.
Die van 16:00 geven ze dan weer op Canvas.
De gelijktijdige natuurlijk op "Een"
Mvg,
"een" heet soms "Sporza"
"Canvas" soms "twee"
"ketnet" soms "een+"
zo lijkt het of we veel zenders hebben hé 😉
- 19.40u: Spanje-Marokko op Eén
Presentatie: Karl Vannieuwkerke
Commentaar: Frank Raes
Gasten: Marc Degryse en Jan Mulder
- 20u: Iran-Portugal op Ketnet
Commentaar: Geert Heremans
Ze laten doorschemeren dat ze veel zenders hebben hé, maar 80% van de tijd staat er "GEEN UITZENDING"
Hallo,
als ik nu op zender 4 druk, zie ik het gewone programma van Canvas maar niet de match op één+. Hoe raak ik dan op één+ ? Zag al ergens iets staan van een rode knop maar daarop drukken terwijl zender al op 4 staat, brengt nix op. Help !!
Dit is al sinds 2008 zo.
De vlaamse publieke omroep lanceert Eén+, een alternatief digitaal aanbod via de rode knop. Via Eén+ zullen op geregelde tijdstippen live-evenementen voor het brede publiek worden uitgezonden. Het extra kanaal is beschikbaar voor abonnees van de digitale televisie van Telenet, In-Di en Belgacom TV. Kijkers kunnen met een druk op de rode knop voor het alternatieve programma kunnen kiezen.
Marjan, probeer eens vanuit één en dan de rode knop.
@Ex-Netweter@ schreef:Hallo,
als ik nu op zender 4 druk, zie ik het gewone programma van Canvas maar niet de match op één+. Hoe raak ik dan op één+ ? Zag al ergens iets staan van een rode knop maar daarop drukken terwijl zender al op 4 staat, brengt nix op. Help !!
In de standaardnummering is het nummer 12. Dit wordt gebruikt voor ketnet, één plus en vroeger ook Op12
Die had ik eerst en vooral geprobeerd maar geen geluk.
Zal ik s proberen.
Het was idd zo simpel als Weng postte. Gewoon zendernr 12. In al mijn furie van zoeken op gsm enkel de rode knopuitleg gezien en er niet aan gedacht gewoon s de zenderlijst af te lopen. Soit, nu kan ik wel matchen kijken op één+