Beantwoorden
mccoy016
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Hoe opnames van digicorder op laptop afspelen?

Beste,

 

Ik bezit een wigo home S pack van telenet. Ik zou erg graag opgenomen programma's van mijn digicorder afspelen op mijn laptop die onder windows draait. Hoe doe ik dat precies en is dat mogelijk met mijn huidig pack?

 

Alvast bedankt

 

Mvg

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: opgenomen programma's afspelen laptop

0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe opnames van digicorder op laptop afspelen?

@mccoy016 

Als je gaat naar Yelo. telenet.be dan zou je kunnen inloggen op Yelo tv. Je kan daar eens zien of je de opgenomen programma's kan zien. Zie hier de informatie betreft je opnames met een digicorder. 

Hier is ook nog verdere informatie betreft opnames bekijken.

 

Je kan je opnames tot 2 maanden terug via de Telenet TV yelo-app of via yelo.telenet.tv bekijken.

 

Hou er wel rekening mee…

Om je opname te bekijken, moet je…

  • thuis zijn: je kan ze alleen bekijken via je eigen Telenet-internetverbinding
  • Digicorder aan of in stand-by staan
  • Telenet TV (met een Digicorder) hebben

HOE OPNAME BEKIJKEN?

1. Ga naar Mijn TV

2. Klik op Opnames (of Opgenomen)

3. Klik op de afbeelding van de opname

4. Selecteer Nu kijken

 

Tip: gebruik de filter om alleen de opnames weer te geven die je kan bekijken op je toestel. Heb je meerdere Digicorders? Kies dan van welke Digicorder je de opnames wil weergeven.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
jennifer3
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Hoe opnames van digicorder op laptop afspelen?

via de website www.telenettv.be

daarna log je jou in en druk je op mijn tv. Daarbij zie je al jouw opnames en kan je ze via de laptop bekijken.

mvg

0 Likes