24806
netweters
|
152832
antwoorden
|
20743
vragen
|
Hallo iedereen,
Sinds vorige week krijgen we bij opnames en ook bij terugkijk tv een horizontale lijn die van boven naar beneden zakt.
Ik heb toen Telenet gecontacteerd, maar hierbij was het niet opgelost.
Dit was met de Digicorder AD2200, nu ben ik deze decoder gaan omruilen voor de nieuwe tv box.
Hierbij ook de hdmi kabel en de Coax(tussen tv box en contactdoos) vervangen, maar dit probleem blijft voorkomen.
Wat zou hier de oorzaak van kunne zijn?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Even een beetje gewone boerenlogica: wanneer je digicorder en kabels vervangen hebt en het gaat niet weg ligt het wellicht aan de TV ... Heb je een andere TV om dat eens te testen?
Bedankt voor jou antwoord.
Ik krijg enkel deze lijnen bij opnames en terugkijk tv.
Netflix(via tv zelf) en bij het gebruik van mijn Xbox of Playstation heb ik dit niet.
Ik heb nu geen andere tv in huis om dit te controleren, maar ik kan wel eens een scherm lenen om dit te testen.
Ik maak mij net de bedenking: een horizontale lijn die over het scherm beweegt, dat doet mij vaag denken aan een synchronisatie probleem.
Kan jij bepaalde instellingen aan uw TV regelen? Is het een Smart TV die je eens kan resetten?
Het zijn maar denkpistes, maar dat een nagaan kan geen kwaad ..
Tv is een TCL 65EP640, is een Smart TV.
Ik zal deze straks resetten en eens in de instellingen kijken.
Alvast bedankt ! ik laat weten of ik iets vind 👍