Beantwoorden
LK13
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

IR-informatie over afstandsbediening AD2200 decoder

Hallo! 

 

Momenteel ben ik bezig met school project voor mensen met een mentale beperking waar we een afstandsbediening maken zonder knoppen maar met een camera. Het is de bedoeling dat wanneer iemand bijvoorbeeld zijn rechter arm uitstrekt naar rechts dat de tv verspringt naar het volgende kanaal. Dit lukt al met de afstandsbediening van een gewone tv maar het zou ook mogelijk moeten zijn om het te doen via de digicorder ( HD Digicorder DC-AD2200 )

Nu is het probleem dat de info die ik ontvang niet gekend is zoals dat van andere afstandsbediening. Zou iemand volgende info weten: bits, flags, eps, aeps, header, one, zero, ptrail, repeat, gap, toggle_bit_mask en de frequency. 

 

Een voorbeeld van de info voor een andere afstandsbediening is dit:

bits 32
flags SPACE_ENC|CONST_LENGTH
eps 30
aeps 100
header 9059 4445
one 604 1630
zero 604 513
ptrail 604
repeat 9066 2185
gap 108029
toggle_bit_mask 0x0
frequency 38000
 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: IR informatie

Inhoud gewijzigd door Suzy (admin) | Reden: items in een tabel geplaatst ter overzicht

Tags (2)
0 Likes
2 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

IR-informatie over afstandsbediening AD2200 decoder

@LK13 je kan eventueel eens via Google zoeken naar Ruwido r-step protocol, dan zal je al heel wat terugvinden van de informatie die je zoekt. Ruwido is de leverancier van de Digibox/Digicorder afstandsbedieningen.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

LK13
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

IR-informatie over afstandsbediening AD2200 decoder

Hallo,

 

Dankjewel voor je antwoord. Na een tijdje zoeken naar Ruwido r-step protocol heb ik nog niet de info gevonden die ik nodig heb.

Zou u mij wat meer info kunnen geven?

0 Likes