Beantwoorden
ptran
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Is opnames delen tussen AD200 en AD2200 mogelijk?

Hallo,

 

is het nog mogelijk een opname te delen tussen een oude digibox AD200 en een nieuwe digicorder AD2200.

 

Beide toestellen zijn interactief en hebben een 10. ip adres maar toch verschijnt er in het menu van de AD200 geen opname gedeelte meer om dan de opnames van de AD2200 te kunnen opvragen. Dit werkte vroeger wel toen ik nog de AD2100 had maar nu ben ik omgeschakeld naar de AD2200 en werkt deze optie precies niet meer of is het misschien omdat telenet de software heeft geupdate en opname delen optie niet meer toelaat op de AD200?

0 Likes
5 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Is opnames delen tussen AD200 en AD2200 mogelijk?

De digibox en digicorder van dit type  AD200 en AD2000 zullen bepaalde software niet meer ondersteunen. Zo zal je o.a. geen Play, Play more of sporting kunnen gebruiken. Deze toestellen zijn niet zwaar genoeg meer om de nieuwe software te draaien. Daardoor zijn een aantal functies niet meer mogelijk.

Je kan daarom, uw box binnenbrengen en omruilen voor een nieuwere versie (indien gehuurd)

Voor de gekochte zal Telenet een aktie doen die valt onder het "servicebeleid". Dat wil zeggen dat je een nieuwe zal kunnen huren,  x aantal maanden gratis.

In het slechtste geval heb je die een 5-tal jaar geleden aangekocht voor €129 iets later zelfs voor maar €99.

Dat is nu eenmaal zo in deze tijd. Een PC kan op den duur door de vele updates ook niet alles meer aan.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 311
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

Is opnames delen tussen AD200 en AD2200 mogelijk?

Welke primary dns en inhome ip-adres krijgen de digibox en de digicorder ?

0 Likes
panter
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
YEAH! CAPSLOCK DAY! Follow the reader, reader! Leesbeest! Netjes!

Is opnames delen tussen AD200 en AD2200 mogelijk?

ik heb nog een digicorder AD2000 en ben van plan een nieuwe digicorder aan te sluiten.

ik merk nu al dat deze oude AD2000 nooit de optie had

om opnames te delen.

Het is wel vreemd als je start met mijn telenet en dan mijn televisie-digitale tv-beheer-digibox/digicorder-klik aan op extra digicorder-dan scrollen naar:met meerdere digicorders kan je... En dan bij puntje 2 zie je opnames v digicorder-daar klik je aan:opnames delen tussen telenetdecoders-instellingen aanpassen.

Dan zijn we er eindelijk en kan je kiezen.

Welnu als het toch niet meer kan om opnames te delen op geen v d toestellen,waarom dan deze uitleg nog op de support?

Of zou t ergens toch mogelijk zijn om opnames te delen?

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Is opnames delen tussen AD200 en AD2200 mogelijk?

Omdat nog niet alle software updates uitgevoerd zijn. Maar zeker is dan de AD200 en AD2000 bepaalde toepassingen zullen verliezen.

Het is reeds een ganse tijd aan de gang dat deze toestellen (huur) omgeruild worden naar een AD2200 of een digibox  AD220

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
ptran
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Is opnames delen tussen AD200 en AD2200 mogelijk?

digibox AD200 geeft aan:

IP adres = 10.188.197.109

er is hier geen display van inhome ip adres

primary DNS 195.130.131.3

 

digicorder AD2200 geeft aan:

IP adres = 10.188.132.57

inhome ip adres=192.168.0.137

primary DNS 195.130.131.3 (dus idem)

0 Likes