Beantwoorden
Benny3
Freshman Veelweter
Berichten: 184
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Kan ik meerdere decoders hebben op 1 abonnement?

Ongeacht welke aansluiting je hebt kan je toch altijd meer dan 1 digibox aansluiten als telenet klant veronderstel ik? 

In het slechtste geval zet ik een kabel splitter op de kabel die in de woonkamer binnenkomt en sluit daarmee 2 tv's aan. 1 tv staat in de woonkamer en de andere tv staat vlak daarachter in de keuken. 

 

Titel gewijzigd door CaroDW (mod) I vorige titel: Tweede digibox

0 Likes
1 reactie
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan ik meerdere decoders hebben op 1 abonnement?

@Benny3  

Ja je kan meerdere digicorders of digiboxen aansluiten in je huis tot een maximum van 4 per klant. 

Je kan enkel met een digibox niks opnemen waar je dat wel met een digicorder kan en zelfs je opnames kan delen. 

 

Als er een aansluiting voorzien is in je keuken heb je geen kabelsplitter nodig. Moest je toch een kabelsplitter moeten gebruiken houd er altijd rekening mee dat het storingen kan veroorzaken. Ik zeg niet dat het zo is natuurlijk maar je moet hier rekening mee houden. Het beste is nog altijd een 'aparte' aansluiting te hebben aangezien het stabieler is en dus minder storing gevoelig.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.