24758
netweters
|
152469
antwoorden
|
20712
vragen
|
Hoi allemaal,
Mijn digibox is stuk na stroomuitval geen geluid meer te krijgen erop , bij opstart even geluid daarna gedaan , alle al geprobeerd naar fabrieksinstellingen,instellingen staan goed al ander kabels , maar niks . Dus nu wil ik een nieuwe kopen, waar kan ik deze bestellen in coronatijd.
Groeten andy
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Andyv je kan eens proberen om je HDMI kabel te verwisselen , als je er nog eentje hebt liggen. Eventueel een andere HDMI poort proberen. Als dat niks helpt of het geeft je geen oplossing dan kan je het beste met de klantendienst contact opnemen 015 66 66 66. Zij zullen je nodige info geven wat je het beste kan doen. Eventueel kan je wel via de Yelo tv kijken zodat je niet zonder tv zit.
@Andyv Enkel geen geluid? Misschien onnozel: heb je gecontroleerd of het volume van de digibox hoog genoeg staat?
Andere kabel heb je al geprobeerd, ook een andere hdmi-ingang op je tv?
Heb je een 4k/UHD tv? Zoek dan in het menu van je tv naar de instelling van HDMI UHD en deze uitzetten voor die hdmi-ingang. Of kies een andere HDMI-versie als je dat kan kiezen voor die uitgang.
Je kan ook nog proberen om dolby uit te zetten op de digibox: via de instellingen van je digibox naar Digibox/Digicorder - Aansluitingen.
Allemaal gedaan , deze morgen was de klok ook weg en met aanzetten power knop start die helemaal weer terug op
@Andyv schreef:Allemaal gedaan , deze morgen was de klok ook weg en met aanzetten power knop start die helemaal weer terug op
Dat heeft te maken met de slimme energiestand denk ik. Deze kan je uitschakelen: Digibox/Digicorder - Afsluitopties.
Maar daarmee heb je je geluid nog niet terug.
Gebeld naar de klantendienst en al direct een nieuwe geleverd dezelfde dag, da is pas service ! En ik zeg altijd telenet doet niks voor bestaande klanten, dus vanaf nu moet ik een dikke sorry zeggen tegen telenet.