Beantwoorden
Andyv
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Mijn digibox is stuk, hoe kan ik een nieuwe aankopen?

Hoi allemaal,

Mijn digibox is stuk na stroomuitval geen geluid meer te krijgen erop , bij opstart even geluid daarna gedaan , alle al geprobeerd naar fabrieksinstellingen,instellingen staan goed al ander kabels , maar niks . Dus nu wil ik een nieuwe kopen, waar kan ik deze bestellen in coronatijd.

Groeten andy

0 Likes
6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mijn digibox is stuk, hoe kan ik een nieuwe aankopen?

@Andyv  je kan eens proberen om je HDMI kabel te verwisselen , als je er nog eentje hebt liggen. Eventueel een andere HDMI poort proberen. Als dat niks helpt of het geeft je geen oplossing dan kan je het beste met de klantendienst contact opnemen 015 66 66 66. Zij zullen je nodige info geven wat je het beste kan doen. Eventueel kan je wel via de Yelo tv kijken zodat je niet zonder tv zit. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Mijn digibox is stuk, hoe kan ik een nieuwe aankopen?

@Andyv   Enkel geen geluid? Misschien onnozel: heb je gecontroleerd of het volume van de digibox hoog genoeg staat?

 

Andere kabel heb je al geprobeerd, ook een andere hdmi-ingang op je tv?

 

Heb je een 4k/UHD tv? Zoek dan in het menu van je tv naar de instelling van HDMI UHD en deze uitzetten voor die hdmi-ingang. Of kies een andere HDMI-versie als je dat kan kiezen voor die uitgang. 

 

Je kan ook nog proberen om dolby uit te zetten op de digibox: via de instellingen van je digibox naar Digibox/Digicorder - Aansluitingen.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Andyv
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Mijn digibox is stuk, hoe kan ik een nieuwe aankopen?

Allemaal gedaan , deze morgen was de klok ook weg en met aanzetten power knop start die helemaal weer terug op

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Mijn digibox is stuk, hoe kan ik een nieuwe aankopen?


@Andyv  schreef:

Allemaal gedaan , deze morgen was de klok ook weg en met aanzetten power knop start die helemaal weer terug op



Dat heeft te maken met de slimme energiestand denk ik. Deze kan je uitschakelen: Digibox/Digicorder - Afsluitopties.

 

Maar daarmee heb je je geluid nog niet terug.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mijn digibox is stuk, hoe kan ik een nieuwe aankopen?

@Andyv  bel eens de klantendienst 015 66 66 66 . Deze zullen je verdere info kunnen geven.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Andyv
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Mijn digibox is stuk, hoe kan ik een nieuwe aankopen?

Gebeld naar de klantendienst en al direct een nieuwe geleverd dezelfde dag, da is pas service ! En ik zeg altijd telenet doet niks voor bestaande klanten, dus vanaf nu moet ik een dikke sorry zeggen tegen telenet.