Beantwoorden
polle
Professional Weetjesweter
Berichten: 42
On a roll... Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Modem nodig voor installatie Digicorder?

Ik ga deze week een reeds aangekochte digirecorder plaatsen bij mijn schoonzus. Ze kijkt nog steeds analoog en wil overstappen naar hd tv.  Ze heeft pas een nieuwe Philips tv gekocht. Heb je daar ook een modem voor  nodig ? Zo ja moet ze dat nog gaan aankopen ?

 

Titel gewijzigd door Ellen (mod) | Vorige titel: Modem nodig ?

Tags (1)
0 Likes
6 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Modem nodig voor installatie Digicorder?

@polle  In principe heeft ze geen modem nodig maar dan zal ze ook geen interactiviteit hebben, zoals terugkijk TV(extra betalend), programmagids meer dan 2 dagen, enz..

Wat je wel zal moeten doen is naar de klantendienst bellen of naar een center gaan om je digicorder te activeren. Neem een foto met je smartphone van de sticker onderaan de digicorder of noteer de mac-adressen die er staan want dat heb je nodig. En dan komen ze eventueel de installatie aanpassen en upgraden. Kostprijs vermoedelijk 50€ maar ik ben het niet meer zeker.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
polle
Professional Weetjesweter
Berichten: 42
On a roll... Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Modem nodig voor installatie Digicorder?

Maar ze kan ook zo'n modem (zonder internet) ook kopen en dat ik dat daarna ga instaleren.  Of is dat alleen door Telenet techniekers doenbaar ?

vg, Pol

 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Modem nodig voor installatie Digicorder?

@polle  Nee, je kunt die niet kopen. Telenet stelt dat beschikbaar. Dus zeker de digicorder activeren en in de prijs die je daarvoor betaalt zit de modem in samen met de installatie door de technieker.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
polle
Professional Weetjesweter
Berichten: 42
On a roll... Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Modem nodig voor installatie Digicorder?

Samengevat:

Ik ga dus een van de dagen, die digirecorder aansluiten.

Dan daarna....als die digirecorder werkt....en mijn schoonzuster wil een tv-gids voor 2 weken.....

moet ze dat modem sowieso  door een telenet technieker laten komen plaatsen en activeren ?

vg,

Pol

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Modem nodig voor installatie Digicorder?

@polle  

Dus als je de digicorder hebt aangesloten Telenet bellen voor de activering van de digicorder anders werkt deze niet. 

 

Moest je zus willen dat ze dus interactiviteit heeft op de digicorder , de tv Gids van 2 weken raad plegen of een extra betaal pakket nemen voor terug kijk tv of film a'la carte kijken , dan kan je besluiten om er een modem te plaatsen. Dan zal er een inderdaad een technieker komen om deze te plaatsen , aan te sluiten en te activeren. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
polle
Professional Weetjesweter
Berichten: 42
On a roll... Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Modem nodig voor installatie Digicorder?

 Bedankt.👍

vg,

Polle

0 Likes