Beantwoorden
Reinaerd
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! It's your first party!

NIU vereist bij YUGO?

Ik heb gekeken voor een abonnement bij telenet een paar jaar geleden, maar toen werd gezegd dat ik voor de NIU de straat moest openbreken. Hierdoor zijn we naar proximus gegaan. Nu een paar jaar verder heb ik het gehad met al de miserie met proximus en keek ik voor een abonnement bij telenet. Toen viel ik op de Yugo abonnementen en zag dat dit via yellow play is. Dus vroeg ik mijn af, wanneer ik dit abonnement neem, of ik dan nog de straat moet openbreken voor die NIU kabel.

 

0 Likes
2 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

NIU vereist bij YUGO?

@Reinaerd 

Voor yugo heb je wifi nodig. Voor wifi heb je een modem nodig dus ook NIU. Je blijft dus met het vroegere probleem zitten.

Eens verder kijken naar tadaam?

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

NIU vereist bij YUGO?

@Reinaerd  Ik begrijp niet dat je u zorgen maakt over het uitbreken van het voetpad. Dit is uw zorg niet, toch? Jij moet enkel zorgen dat er een dropkabel naar buiten komt lang genoeg om aan te sluiten op het aansluitpunt van Telenet (vermoedelijk zo'n grijs bakje). Als er natuurlijk graafwerken zijn op de openbare weg kan het iets langer duren (6 tal weken) voor je aangesloten bent. Kosten blijven hetzelfde hoor. Vroeger was dat eenmalig 50€, wat het nu is met de aanpassingen weet ik niet.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.