Beantwoorden
Karl1975
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Nog steeds problemen met kanaal 903 via Vistron 210

Het gaat over het onderwerp dat op 28/12/2019 gestart was door LiBa.

Ben zelf al meer dan jaar hopeloos op zoek naar de oorzaak van de kwaliteitsverandering bij mijn Vistron 210 van Telenet (ben een fervent StuBru-luisteraar en erger me er dus al lang aan).
Ben al zeker 5 keer langs geweest in die winkel op het einde van de Meir in Antwerpen (woon er dan ook op 10' stappen ervan) en daar hebben ze me allerhande 'oplossingen' voorgesteld die niet hielpen.
Totdat ik uiteindelijk zonet dit forum zag. Als ik goed begrijp ligt de storing aan het kanaal 903 en na de reactie van Suzy op ‎08-01-2020 is het probleem nog steeds niet opgelost.

Ik vraag me af of er nog mensen zijn die nog steeds dit probleem hebben?

0 Likes
3 reacties
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Nog steeds problemen met kanaal 903 via Vistron 210

Voor de mensen die niet gelijk kunnen volgen. In deze vraag wordt verwezen naar deze oude conversatie.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Karl1975
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Nog steeds problemen met kanaal 903 via Vistron 210

Ik weet niet hoe je die oude conversie kon tonen, maar heb nog een andere conversatie erover gevonden die 07/10/2021 gestart was; https://www.netweters.be/t5/Hardware-instellingen/Geluid-op-digitaal-kanaal-903-via-vistron-210/m-p/....
Voorlopig heb ik nog geen oplossing en heb zonet ook nog eens gebeld met de Klantendienst van Telenet ...

0 Likes
Karl1975
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Nog steeds problemen met kanaal 903 via Vistron 210

Update; de laatste dagen is het geluid precies wat beter, hoewel het geluidsniveau toch iets lager is dan op andere kanalen van de Vistron.
Ook de bassen klinken nog steeds wat zwaarder af en toe.

Na 3 uur gaat het toestel ook automatisch uit. Je kan dat wel in- of uitschakelen in 'Instellingen', maar denk niet dat het gezond is voor het warm-wordende toestel ...

0 Likes