42188
netweters
|
18609
gesprekken
|
20102
vragen
|
Hallo,
Vorige donderdag kreeg ik de vraag van mijn dochter om onze opnames van Copy Beest en Clinch niet te wissen, omdat de opname op haar digicorder niet te zien was. Ik bekijk de opgenomen programma's op mijn digicorder, en ook daar zijn de opnames voor dientwee programma's niet gebeurd, terwijl voor beide programma's de optie 'reeks opnemen' was ingesteld, en de opnames van volgende week in de geplande opnames staan.
Voor gisteren had ik de reeks Hinterland klaargezet, maar de aflevering van gisteren is niet opgenomen, terwijl de rest van de reeks bij de geplande opnames staat. Opname van een ander programma gisteren staat wel op de harde schijf. Er waren geen conflicten.
Iemand een idee hoe dit kan?
Alvast bedankt.
Gunther
Gebeurd bij ons ook... Nieuwe decoder.. geplande opnames die al maanden (zo niet al een 2-3 jaar) goed staan worden ineens niet opgenomen en daarna ineens weer wel (er zijn geen conflicten)...Het is alsof de lijst met op te nemen programma's ineens niet goed geladen wordt voor die dag. Het zijn verschilende programma's op verschillende tijdstippen.
Overigens is het al een paar maanden aan de gang.....Ik controleer dagelijks of alle opnames nog juist staan ingesteld en of er geen conflicten zijn.
Nog altijd geen oplossing? Geen probleem 😉 binnenkort klant bij Proximus.... veel plezier...
@jayjay_seal
Overstappen is vaak niet de juiste oplossing.
En vooral als je graag snel internet hebt en vriendelijke en behulpzame klantenservice
@jayjay_seal schreef:Nog altijd geen oplossing? Geen probleem 😉 binnenkort klant bij Proximus.... veel plezier...
Bij Proximus zou je wel eens nog meer problemen ondervinden vooral wat opnames betreft, dus vooraleer naar Proximus te gaan gelieve eerst het Proximus forum bekijken en daar ga je zien dat het klachten regent.
Het probleem heeft zich eigenlijk niet meer voorgedaan. Overstap naar Proximus? Geen behoefte aan. Het is niet omdat er zich eens een probleem voordoet dat ik naar een andere provider overstap. Ik ben al klant bij telenet vanaf de dag dat ik kon aansluiten. In al tijd een paar keer een probleem gehad, en dat werd telkens binnen heel korte tijd opgelost. Je zal me absoluut niet horen klagen over telenet. Het probleem dat ik hier meldde was vervelend, en ik vroeg me af of nog mensen dit voorgehad hebben, en of er een verklaring voor was...
Helemaal mee eens...
We hebben hier net hetzelfde probleem. Alles stond juist ingesteld en toch ontbreken er een hele reeks opnames van thuis. Het is me nog niet duidelijk hoe we dit kunnen verhelpen. Kunnen de gemiste opnames ergens gratis bekeken worden?
Sugesties?