Beantwoorden
Gverlies
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Follow the reader, reader! It's your eighth party! Leesbeest! Mooi, mooi!

Ontbrekende opnames

Hallo,

Vorige donderdag kreeg ik de vraag van mijn dochter om onze opnames van Copy Beest en Clinch niet te wissen, omdat de opname op haar digicorder niet te zien was. Ik bekijk de opgenomen programma's op mijn digicorder, en ook daar zijn de opnames voor dientwee programma's niet gebeurd, terwijl voor beide programma's de optie 'reeks opnemen' was ingesteld, en de opnames van volgende week in de geplande opnames staan.

Voor gisteren had ik de reeks Hinterland klaargezet, maar de aflevering van gisteren is niet opgenomen, terwijl de rest van de reeks bij de geplande opnames staat. Opname van een ander programma gisteren staat wel op de harde schijf. Er waren geen conflicten. 

Iemand een idee hoe dit kan?

Alvast bedankt.

Gunther

0 Likes
8 reacties
Stijn
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Ontbrekende opnames

Oei, dat is inderdaad niet leuk, @Gverlies. Onze collega's zijn hier aan het onderzoeken wat er precies fout is gelopen. 

Stijn

"The force is strong with this one"
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
jayjay_seal
Freshman Weetjesweter
Berichten: 19
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Ontbrekende opnames

Gebeurd bij ons ook... Nieuwe decoder.. geplande opnames die al maanden (zo niet al een 2-3 jaar) goed staan worden ineens niet opgenomen en daarna ineens weer wel (er zijn geen conflicten)...Het is alsof de lijst met op te nemen programma's ineens niet goed geladen wordt voor die dag. Het zijn verschilende programma's op verschillende tijdstippen.

 

Overigens is het al een paar maanden aan de gang.....Ik controleer dagelijks of alle opnames nog juist staan ingesteld en of er geen conflicten zijn.

0 Likes
jayjay_seal
Freshman Weetjesweter
Berichten: 19
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Ontbrekende opnames

Nog altijd geen oplossing? Geen probleem 😉 binnenkort klant bij Proximus.... veel plezier... 

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Ontbrekende opnames

@jayjay_seal
Overstappen is vaak niet de juiste oplossing.
En vooral als je graag snel internet hebt en vriendelijke en behulpzame klantenservice

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
apestaart
Experienced Veelweter
Berichten: 250
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

Ontbrekende opnames


@jayjay_seal schreef:

Nog altijd geen oplossing? Geen probleem 😉 binnenkort klant bij Proximus.... veel plezier... 


Bij Proximus zou je wel eens nog meer problemen ondervinden vooral wat opnames betreft, dus vooraleer naar Proximus te gaan gelieve eerst het Proximus forum bekijken en daar ga je zien dat het klachten regent.

0 Likes
Gverlies
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Follow the reader, reader! It's your eighth party! Leesbeest! Mooi, mooi!

Ontbrekende opnames

Het probleem heeft zich eigenlijk niet meer voorgedaan. Overstap naar Proximus? Geen behoefte aan. Het is niet omdat er zich eens een probleem voordoet dat ik naar een andere provider overstap. Ik ben al klant bij telenet vanaf de dag dat ik kon aansluiten. In al tijd een paar keer een probleem gehad, en dat werd telkens binnen heel korte tijd opgelost. Je zal me absoluut niet horen klagen over telenet. Het probleem dat ik hier meldde was vervelend, en ik vroeg me af of nog mensen dit voorgehad hebben, en of er een verklaring voor was...

0 Likes
Gverlies
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Follow the reader, reader! It's your eighth party! Leesbeest! Mooi, mooi!

Ontbrekende opnames

Helemaal mee eens...

0 Likes
PatriciaS
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your sixth party! De kop is eraf!

Ontbrekende opnames

We hebben hier net hetzelfde probleem. Alles stond juist ingesteld en toch ontbreken er een hele reeks opnames van thuis. Het is me nog niet duidelijk hoe we dit kunnen verhelpen. Kunnen de gemiste opnames ergens gratis bekeken worden? 

Sugesties? 

0 Likes