Beantwoorden
KL1703
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Jij bent af! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Oude digicorder naam verwijderen in gedeelde opnames

Hallo,

 

Ons televisienetwerk thuis bestaat uit twee digicorders, type AD 2100, en één digibox, type AD210.

 

Ik heb deze week de digicorder met de naam 'Slaapkamer' ingeruild voor een AD2200. Ik heb deze SLAAPKAMER genoemd om het zo makkelijker terug te vinden bij gedeelde opnames.

Het probleem is nu dat ik naast de nieuwe digicorder ook de oude nog zie staan als ik een digicorder wens te selecteren om gedeelde opnames te bekijken. Is er een mogelijkheid om die oude digicordernaam te verwijderen zodat ik enkel kan kiezen tussen de werkende digicorders.

 
0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Oude digicorder naam verwijderen in gedeelde opnames

@KL1703  heb je of zie je geen enkele mogelijkheid de oude decoder , de naam , te verwijderen via mijn Telenet? Anders eens bellen naar de klantendienst en dat zij deze voor je verwijderen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
KL1703
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Jij bent af! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Oude digicorder naam verwijderen in gedeelde opnames

Via Mijn Telenet zie ik de twee digicorders en de digibox zoals ik ze effectief heb. Met name Bureau, Slaapkamer en Bureau. 

Het vreemde is dat het via Yelo Play wel goed is. Als ik via de app iets wens op te nemen kan ik dus kiezen tussen Bureau en Slaapkamer. Als ik dan op de digicorder met naam SLAAPKAMER kijk zie ik de geplande opname er tussen staan. Als ik de 'oude' digicorder selecteer krijg ik logischer wijze een foutmelding. 

 

Op zich is dit groot probleem omdat alles werkt, maar mijn neurotische kantje wil die oude digicorder niet meer zien staan.

 
 
 
 
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Oude digicorder naam verwijderen in gedeelde opnames

@KL1703  bel naar de klantendienst dan zullen zij deze voor je verwijderen. Op afstand kan dat namelijk ook geen enkel probleem. En dan is je lijst weer opgeschoond van je digicorders. Wel aanmerken dat ze de juiste verwijderen want zij zien twee keer slaapkamer staan dus houd je digicorder nummer bij de hand zodat de juiste verwijderd wordt. Onder je digicorder zit een sticker en daar staat een serie nummer op dat nummer moet je hebben. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Oude digicorder naam verwijderen in gedeelde opnames

@KL1703   Heb je de digibox al eens zonder stroom gezet? Indien nee, dat zou ik dat eerst doen. Indien ja, dan zou ik via het menu van de digibox een reset naar fabrieksinstellingen doen.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
KL1703
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Jij bent af! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Oude digicorder naam verwijderen in gedeelde opnames

Opgelost! Een fabrieksreset was de sleutel. Bedankt!