24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Ik kan geen terugkijk tv bekijken en ook geen tv theek. Op tv staat dat we moeten kijken of de netwerkkabel is aangesloten en de modem aanstaat. Alle stekkers zijn reeds uitgenomen en terug ingestopt. De lichtjes branden niet allemaal. Ons internet loopt ook trager dan anders.
Wat kan ik nog doen?
Ik ken het probleem. Hier hetzelfde. Goede moed: je wordt cirkeltje rond gestuurd tot je zo "ambetant" wordt dat het niet meer te genieten is. Als je een oplossing aangereikt krijgt die werkt, laat het me dan eens weten?
Yelo Tv en Digitale televisie zijn serieuze missers bij Telenet!
Mij lukt het ook niet. Telenet opgebeld - modem en digicorder rechtstreeks via utp aan elkaar aangesloten. Geen verbetering. Misschien iets te maken met IP-adres. de recorder heeft geen 10.x.x.x.x toegewezen gekregen.
Soms komt er op bij terugkijk tv +mijn Tv en meer van dat. in plaats van kijken, verder kijken enz;
het gaat soms dagen goed, tot plots weer dit vervelende
@Jozef3, als je problemen hebt met terugkijk tv voor programma's van gisteren en deze ochtend is dat niet een individueel probleem, maar een issue waar iedereen door geïmpacteerd werd. Verdere updates hierover kan je via hier volgen:
Bedankt voor de uitleg, vandaag werk alles weer naar behoren,ga indien nogmaals niet meer aan alle
draden en kabels frutselen, lost zich nadien bij telenet zelf wel op al is het reeds meerdere malen gebeurd.
@Ex-Netweter@ schreef:Ik kan geen terugkijk tv bekijken en ook geen tv theek. Op tv staat dat we moeten kijken of de netwerkkabel is aangesloten en de modem aanstaat. Alle stekkers zijn reeds uitgenomen en terug ingestopt. De lichtjes branden niet allemaal. Ons internet loopt ook trager dan anders.
Wat kan ik nog doen?
Afwisselend bij mij ook niet, wordt zelfs frekwenter.
Moeilijk om tel in Telenet binnen te geraken.