Beantwoorden
FilipV
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi! It's your fifth party!

Q2

Iemand hier ook last van?
-) 2be staat nog in de zenderlijst van de tvgids (maar zonder programma informatie)
-) als je naar de zender wil gaan via de tv gids krijg je als boodschap 'ongeldige zender'
-) Q2 is nergens te vinden, op geen enkele van de 999 kanalen
-) Q2 is bereikbaar als ik het kanaalnummer ingeef
-) als ik dan programma informatie opvraag (via OK knop) dan zie ik de zenderinformatie van één.

Wat te doen? Suggesties iemand?
Tags (2)
7 reacties
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

Q2

De box eens herstarten 

Diana1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Q2

Heb hier hetzelfde probleem. Ik heb de digibox al eens opnieuw opgestart maar er verandert niets.

Is het bij jou ondertussen opgelost ?

 

0 Likes
Mil1951
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Q2

Beste

Wij kennen hetzelfde probleem betreffende de zender Q2. WIj hadden de dag voor de lancering van Q2 de zenders genummerd naar eigen keuze. Na de lancering van Q2 was deze zender devolgende dag verdwenen. Wij hebben vervolgens de standaardinstellingen laten terugzetten, maar dit haalde niets uit & zitten dus nog altijd zonder Q2 in de tv-gids.

Lynnrobert
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Q2

Hier ook hetzelfde probleem. Het feit is wel dat ik series opneem van Q2 en ik weet nu dus niet of deze opgenomen zullen worden. Zoals quantico waarvan ik de eerste afl gemist heb. Die zou zaterdag opnieuw spelen, maar ik kan hem dus niet opnemen. Zal het dan zo zijn dat we verplicht zullen worden om ons te abonneren op play om onze gemiste series en/of films dan nog te kunnen zien, ook al staan ze geprogrammeerd om automatisch op te nemen? 

0 Likes
FilipV
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi! It's your fifth party!

Q2

Hallo,

 

Bij mij is het probleem ondertussen opgelost: 2be was weg (de lege ruimte bedoel ik dan) en Q2 stond in de plaats.  Blijkbaar een probleempje op provider niveau.

 

Kan gebeuren, maar is niet echt professioneel te noemen.  Zo'n zender rebranding gebeurt immers niet overnight.

0 Likes
Lynnrobert
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Q2

Bij mij is het nog steeds hetzelfde probleem.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Q2

Jullie kunnen best jullie digibox of digicorder eens opnieuw laten zoeken naar de digitale zenders. Hier vinden jullie de stappen om te volgen:

 

https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/digitale-zenders-opnieuw-zoeken/


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.