Beantwoorden
KVe1
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! Hi there!

Samsung The Frame QE50LS03TASXXN compatibel met Telenet

Ik wil graag een Samsung The Frame tv (2020) van het type in de titel aankopen maar wil eerst graag weten of deze compatibel is met Telenet digicorder. De digicorder die ik nu heb is HD DigiCorder AD2200.

Dank u voor jullie advies

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Samsung The Frame QE50LS03TASXXN compatibel met Telenet

@KVe1  Ik veronderstel dat dit een TV is zoals een ander maar met een paar extra's. Er zullen dus HDMI aansluitingen op zitten want anders kan je er niet veel mee doen. Als deze erop zitten kan je daar een digicorder op aan sluiten en functioneert dit toestel puur als weergavescherm voor de content die de digicorder door stuurt. Programma's kiezen e.d. gebeurt op de digicorder.

Ondertussen heb ik de specs nagekeken. Is blijkbaar met een connectbox waar de digitale tuner in zit maar ook 4 HDMI aansluitingen. Dus die connect box zet je naast, onder of boven je digicorder en verbind je met 1 HDMI kabel naar je digicorder.

Als je digicorder nu met een UTP kabel is verbonden met je netwerk, ga je een switchke halen bij uw Center zodat je uw connectbox ook bedraad kunt aansluiten op het netwerk. Stukken beter dan klungelen met de wifi.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1678
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Samsung The Frame QE50LS03TASXXN compatibel met Telenet

@KVe1 dit werkt perfect. Ik heb de 2019 versie met connectbox en met een digirecorder aangesloten via hdmi.Als je deze dan interactief maakt kan je eventueel opnames zien van je digirecorder op een andere plaats. Samsung zal het beeld ook upscalen naar 4k.dus je hebt een beter beeld op de koop toe. 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.