Beantwoorden
smetdepe
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Schade aan kabel door aannemer

Gisteren zat heel de buurt zonder Telenet omdat de aannemer kortsluiting had veroorzaakt in de tap? op onze gevel. Telenet technieker zou 3 bakjes vervangen hebben, maar wij weten dit slechts via een bericht op de buurtFacebookpagina. Moet ik dit melden aan de Telenet, met de gegevens van de aannemer? Want ik neem aan dat er een factuur volgt?

0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5903
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Schade aan kabel door aannemer

@smetdepe 

Dit moet je melden bij Telenet zelf. 

Ze zullen hiervoor een case opmaken en door sturen naar de juiste dienst die zich met soort zaken bezig houd. Moest je gegevens hebben van die aannemer vermeld die erbij want dan gaan de kosten daarop verhaald worden natuurlijk. Heb je die gegevens niet dan is dat jammer maar je case zal dan ook gewoon behandeld worden en zal het gemaakt worden.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
smetdepe
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Schade aan kabel door aannemer

Bedankt, is wat ik dacht, maar wou even checken om zeker te zijn. Ik heb gelukkig de gegevens van de aannemer, want het is aan onze gevel dat ze werken 😕. De herstellingen zijn gisterenavond al gebeurd. Maar wil vermijden dat de factuur in onze bus valt. 

0 Likes