24757
netweters
|
152420
antwoorden
|
20701
vragen
|
Tot voor kort kon ik gewoon tussen digitaal tv-kijken en analoog tv-kijken schakelen via mijn tv. Dit lukt niet meer. Als ik analoog wil kijken krijg ik de booschap: programma niet beschikbaar. Nu als ik de coax kabel terug in mijn tv steek, kan ik analoog kijken maar het lijkt mee niet doenbaar om die kabel telkens te hersteken.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Ex-Netweter
Het helpt misschien als je even vermeldt om welke televisie (merk en type) het juist gaat. Heb je al eens geprobeerd om alles terug te zetten naar fabrieksinstellingen en alles opnieuw te installeren? Ik weet het, veel werk en niet meteen een oplossing die de meesten verkiezen, maar het lijkt me toch de moeite om te proberen.
Sb en Wheng bedankt 🙂 Ik heb het opgelost met de extra coax kabel. (Alhoewel ik deze ervoor niet nodig had via rf out. Raar toch)
Topic mag gesloten worden
@Ex-Netweter schreef:Sb en Wheng bedankt 🙂 Ik heb het opgelost met de extra coax kabel. (Alhoewel ik deze ervoor niet nodig had via rf out. Raar toch)
Topic mag gesloten worden
Fijn dat het opgelost is met de extra coaxkabel.
Maar dit is zover ik weet de enige manier om analoge tv door te krijgen in je tv.
Er moet een coaxkabel in je tv om analoog te kunnen kijken: ofwel komt die van de muur (vb. wandcontactdoos of versterker) ofwel wordt het signaal doorgesluisd via een ander apparaat. Nu dus via de digicorder.
Had je misschien vroeger 2 coaxkabels die van de versterker kwamen: eentje naar de digicorder en eentje naar te tv?
PS Zou je mijn vorig antwoord nog als oplossing willen aanduiden? Dan vinden anderen met hetzelfde probleem dat makkelijk terug.