Beantwoorden
Problementv
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

TV geeft geen signaal bij insteken hdmi kabel

Hallo, ik heb  sinds gisteren weer het probleem dat mijn tv geen signaal geeft bij het insteken van de hdmi kabel. Dit is al de tweede tv waar ik het mee aan de hand heb in een week tijd. Eerst gaat alles goed, erna gaf de  tv aan geen signaal meer te vinden. Ik dacht misschien ligt het aan de input van de tv of aan de hdmi kabel zelf maar  Ik heb al vanalles geprobeerd : een andere kabel, de kopjes van de kabel omwisselen maar gewoon niets helpt. Kan iemand mij met dit probleem helpen. Ben ten einde raad. Groetjes 

0 Likes
17 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV geeft geen signaal bij insteken hdmi kabel

@Problementv 

 

Je schreef: 'Maar zit wel op de juiste bron aangezien ik maar 1 hdmi poort op de tv heb

 

Het is niet omdat je maar 1 hdmi poort hebt, dat je tv afgestemd is op de juiste bron. Zelfs al denk je (om niet te zeggen ben je ervan overtuigd) dat de juiste bron gekozen is op je tv, controleer dat om uw veronderstelling of overtuiging te bevestigen.

0 Likes
Problementv
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

TV geeft geen signaal bij insteken hdmi kabel

Ja ik heb ook alle bronnen al geprobeerd. Maar jammer genoeg zonder resultaat 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV geeft geen signaal bij insteken hdmi kabel

@Problementv 

Zet de tv volledig uit (stekker uittrekken is het meest zekere). Na een minuutje stekker terug insteken en tv in standby zetten, Digicorder aanzetten. Opnieuw controleren.

Als het dan nog niet lukt, vrees ik dat er een defect is aan je tv. 

0 Likes