Beantwoorden
Gilleke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

TV met een kaartje

Is TV met een kaartje nog verkrijgbaar en, zo ja, aan welke prijs?

6 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

TV met een kaartje

Ja, is een eenmalig aankoopprijs van 69 eu. Je hebt wel een actief kabelabonnement nodig en je tv moet compatibel zijn. Als je nog digitale tv, internet of telenet hebt van telenet moet je ook rekening houden met 50 eu activeringskost.

 

Je gaat hiervoor best langs in een telenetwinkel.

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV met een kaartje


@Wheng@  schreef:

Ja, is een eenmalig aankoopprijs van 69 eu. Je hebt wel een actief kabelabonnement nodig en je tv moet compatibel zijn. Als je nog digitale tv, internet of telenet hebt van telenet moet je ook rekening houden met 50 eu activeringskost.

 

Je gaat hiervoor best langs in een telenetwinkel.

 


Ik denk dat het zo moet zijn:

Als je nog GEEN digitale tv, internet of vaste telefonie hebt van telenet moet je ook rekening houden met 50 eu activeringskost.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV met een kaartje

Als je nog geen digitale tv, internet of vaste telefonie hebt van telenet en je wil enkel overschakelen van analoge tv naar digitaal kijken met een kaartje, moet Telenet niets komen installeren (geen netwerkverdeler en geen kabelmodem). Onderhandel dan met Telenet om in dit geval niets te moeten betalen voor de activering er is immers geen netwerkactivering.

Het is wel zo dat vanaf je geregistreerd bent als digitale kijker, kabelabonnement en auteursrechten per maand aangerekend worden. Heb je reeds voor een jaar betaald, dan betaalt Telenet voor de nog niet verlopen periode terug. 

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

TV met een kaartje


@igvfer@  schreef:

@Wheng@  schreef:

Ja, is een eenmalig aankoopprijs van 69 eu. Je hebt wel een actief kabelabonnement nodig en je tv moet compatibel zijn. Als je nog digitale tv, internet of telenet hebt van telenet moet je ook rekening houden met 50 eu activeringskost.

 

Je gaat hiervoor best langs in een telenetwinkel.

 


Ik denk dat het zo moet zijn:

Als je nog GEEN digitale tv, internet of vaste telefonie hebt van telenet moet je ook rekening houden met 50 eu activeringskost.


Dat bedoelde ik inderdaad 😀


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Gilleke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

TV met een kaartje

Bedankt voor jullie reactie's.

Ik wil enkel overschakelen van analoge TV naar digitaal kijken via het kaartje.

Heb wel reeds (enkele weken terug) het analoge abonnement betaald.

Ik kan zelf het kaartje installeren via het installatiemenu van het TV-toestel dus waarschijnlijk is geen activeringskost nodig (of wel?), zal dit dan wel vragen in de winkel.

Heb dit enkele jaren geleden eens geinstalleerd bij een vriend toen duurde het wel een dag alvorens het systeem volledig werkte (activering?)

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

TV met een kaartje

Als je enkel analoge tv hebt zal er een eenmalige activeringskost van 50eu voor de activering van het kaartje worden aangerekend

 

Je kan altijd zoals @janne_man aanhaalde onderhandelen maar ik laat in het midden of je daar veel kans hebt.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes