Beantwoorden
dmute
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Star Wars Day Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Telenet TV flow samen met gekochte digibox gebruiken?

Ken wsl antwoord al, maar even ter bevestiging. Kan ik mijn gekochte digibox toch nog blijven gebruiken met abo TV Flow ?

Tnx.

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: TV Flow icm gekochte digibox ?

0 Likes
6 reacties
loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!
0 Likes
Ex-Netweter
 

Telenet TV flow samen met gekochte digibox gebruiken?

Neen.

Met een beetje chance kan je nog maanden of jaren via het "compact" signaal tv kijken: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/compact-signaal-instellen-op-je-tv/

Maar ook dat signaal kan Telenet in principe afsluiten.

TV Flow geeft alleen toegang tot tv kijken via de app of website.

Redelijk nutteloos product als je weet dat je met de apps van VRT MAX, VTM GO en Goplay gratis hetzelfde hebt.

 

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2709
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet TV flow samen met gekochte digibox gebruiken?

Neen

Vandaag werkt de digibox nog en morgen kan het gedaan zijn

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV flow samen met gekochte digibox gebruiken?

Telenet kan het gebruik dvb-c signaal op verschillende manieren blokkeren. Naargelang de gebruikte methode kan je niets meer kijken, enkel het compact signaal (maar dat gaat niet met je Digibox) of nog alles zien. Normaal zal Telenet de Digibox afsluiten en zal die dus geen 10.x.x.x adres krijgen. Hierdoor heb je enkel nog een programmagids van de dag zeld en de volgende dag.

Met TV flow betaal je niet meer voor het lineaire tv-signaal.  Strikt genomen is lineair kijken (via de kabel in decoder of tv) in dat geval zwart kijken.

0 Likes
dmute
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Star Wars Day Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Telenet TV flow samen met gekochte digibox gebruiken?

@Ex-Netweter 

Goede opmerking, is die TV Flow echt zo nutteloos? Heb al die zender apps eigenlijk nog niet gebruikt. Van al de zenders die inbegrepen zijn wil ik wel live tv kunnen zien, niet enkel terugkijk. Is dat mogelijk?

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV flow samen met gekochte digibox gebruiken?

Of het nuttig of nutteloos is, is een subjectief gegeven. De ene kan wit zeggen en de andere zwart. Met mijn mening hierover ben je niet geholpen, evenmin met de mening van een ander. Daarom bezin eer je begint. Doe de inspanning en en ga naar de website van de vrt en bekijk daar live en hoe je daarmee kunt omgaan enz.

Doe een tweede inspanning en ga naar de website van vtm. Doe daar hetzelfe als hiervoor.

Doe een derde inspanning door naar play te gaan. ...

Je kan deze stappen  nog eens overdoen door de overeenstemmende app te installeren op je smartphone en tablet.

Vermits de tv flow nu ook overstappen op telenet tv durf ik te veronderstellen dat je dit product voldoende kent, anders een volgende inspanning en doe het.

Je kan ook het aanbod van TV Vlaanderen eens bekijken. Daar heb je de mogelijkheid om te kijken via app, dvb-T2 antenne of satelliet.

Een ruim aanbod, waarin enkel u kan beslissen wat voor u het beste is.

0 Likes