De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Telt het verbruik van Netflix via de Digicorder mee?

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Weetjesweter
Leesbeest! Twee handen vol! Handje vol! Je eerste full page!

Vandaag een mailtje gekregen met onderwerp: Nieuw: kijk Netflix via je Telenet-digicorder! 

Wat voor mijn beperkt volume (150 GIG buiten corona tijden) belangrijk is, is te weten of het bekijken van films via de telenet app, de data van uw bundel afgaan of niet.

Ik neem aan van wel, maar weet iemand dat zeker?

Tags (2)
0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Highlighted
Experienced Allesweter
Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis! Een mailpaal!

@gvg1  als je streamt of iets gebruikt gaat dat van je databundel af. Als je thuis op wifi zit gaat dat van je totale verbruik af. En Netflix zal dus aangerekend worden via je totale volume. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Weetjesweter
Leesbeest! Twee handen vol! Handje vol! Je eerste full page!

Ik dacht het al. Maar ik dacht ook dat de nieuwe digicorder "eigen opgenomen dingen" niet lokaal bewaard, dus die moeten dan ook gestreamed worden en ik ben vrij zeker dat die niet van uw databundel afgaan. Dus er was een waterkansje dat da met een "eigen" app ook zou zijn.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Allesweter
Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! It's your fifth party! Straf. Héél straf!

@gvg1   Alles wat je van Telenet zelf (o.a. opnames, Play (More), TV a la carte) op de tvbox kijkt gaat niet van je bundel af.

De externe apps zoals Youtube en Netflix gaan wel van je bundel.

Als je tv kijkt, of een film of serie uit de tvtheek, of een opname via de TV app gaat dit van je bundel af. Doe je hetzelfde via de tvbox gaat dit niet van je bundel af.

Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Beantwoorden