Beantwoorden
Derikke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Tv compatibel met compact signaal? (TCL LED TV 43P735)

Ik heb een vraag aangaande deze tv die Telenet aanbiedt. Ik zou deze willen aanschaffen voor in onze keuken maar wel zonder tv box. Tv box is enkel gelinked met de tv in de woonkamer. 
Met mijn vorige tv keek ik naar de standaard zenders via kabel signaal. Is deze tv daarvoor geschikt aub? Alvast bedankt

Titel gewijzigd door Frederik (mod) | Vorige titel: TCL LED TV 43P735

0 Likes
5 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1131
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Tv compatibel met compact signaal? (TCL LED TV 43P735)

Volgens de specificaties die ik kan vinden heeft deze TV een DVB-C tuner aanboord, hiermee kan je naar het "compact signaal" kijken.

Het is echter ook een smart TV waarop je Android apps kan draaien; normaal kan je dan ook de Telenet TV-app installeren via de Play Store. Dan kan je meer zenders én je opnames bekijken. (Er bestaat altijd een kleine kans dat dit model net niet compatibel is, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen)


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Techneut017
Freshman Meerweter
Berichten: 51
Topicwurm! Goed bezig! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag

Tv compatibel met compact signaal? (TCL LED TV 43P735)

Volgens mij, zoals @WG94 zegt, kan je de app van telenet op de tv zetten. Via de google playstore zou dat moeten lukken.

Of je kan een kaartje gaan halen, want je tv heeft inderdaad een DVB-C tuner. https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/compact-signaal-instellen-op-je-tv/

Derikke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Tv compatibel met compact signaal? (TCL LED TV 43P735)

Tja, dat is het hem juist. Niemand kan mij dat blijkbaar 100% bevestigen. Zelfs niet in de Telenet shop te Aalst 😏. Ik vind het vreemd dat Telenet dit merk aanbiedt maar TCL niet in hun lijst van copmpatibele merken voorkomt. 
Ga het mij waarschijnlijk toch riskeren. Aankoop via webshop heb je normaal 14 dagen ‘bedenktijd’ niet. 
Hartelijk dank voor je snelle reactie !😃 Derikke

0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1131
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Tv compatibel met compact signaal? (TCL LED TV 43P735)

Het compact signaal zal 100% zeker werken, dat werkt in principe op elk recent apparaat met DVB-C tuner.

Enige twijfel is omtrent de TV-app aangezien er geen lijst is van ondersteunde toestellen.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2720
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Tv compatibel met compact signaal? (TCL LED TV 43P735)

Voor compact signaal ok

Tv met kaartje ok

Voor telenet tv app ok is een google tv

Ik zie wel dat de prijs ligt is gestegen tegen begin verkoop  de lg 43 is 50 euro duurder maar is niet binnen

Een goed toestel wel zien bij levering door post nl dat de doos geen schade heeft 

tcl is een b merk spijtig van afstandsbediening  voelt minder goed aan bij ook bij Xiaomi TV heb je dit

maar wel top beeld

Einde september worden de nieuwe modellen voorgesteld bij tcl

https://toestellen.telenet.be/tcl-led-tv-43p637-43-inch-tn-3300175.html

 

 

0 Likes