24767
netweters
|
152539
antwoorden
|
20718
vragen
|
Tv- gids : als ik op een programma klik in de tv gids krijg ik geen uitgebreide info meer. De digicorder reageert zelfs even niet meer als ik back selecteer. Tevens bij het bekijken van opgenomen programma's blijven deze soms haperen.
Ik heb hetzelfde voor op mijn Philips TV (via TV Met een kaartje). Of ik nu kies voor Zender of voor Internet, na een paar dagen is de EPG leeg of staan er verkeerde gegevens en moet ik de tv even zonder stroom zetten (want zo'n "smart" tv heeft uiteraard geen aan/uit-knop).
Ik heb de indruk dat die hele EPG software toch niet echt op punt staat...
Hey, erger me ook al een hele tijd aan dit probleem, lege / geen info als je meer info vraagt in de yelo tv-gids of in de digicorder.
Soms wordt domweg de info herhaald die al naast het programma stond in de tv-gids, en je kan geen BACK functie gebruiken in de windows yelo tv gids, of ye vliegt terug naar uur actueel, ipv waar je aan het kijken was. Al een geluk dat je persoonlijke zendersamenstelling onthouden blijft.
Stel voor om de MEER INFO link te laten doorlinken naar imdb, zo heb je snel alle zinvolle info, en ineens een vrij betrouwbare rating.
Ineens extraaanvraag voor Telenet
Beste, erger me er ook aan dat er geen extra info meer beschikbaar wordt gesteld door Telenet, zowel in de tv-gids van de digicorder, als van de Yelo windows 7 app.
Haat het dat als je de link aanklikt, je ofwel geen info krijgt, ofwel wordt dezelfde info schaamteloos herhaald die je al had van de programmainfo.
Stel voor om hier door te linken naar de IMDB pagina van het betreffende serie(aflevering) / film. Voor de rest moeten ze zelf maar invullen.
Groeten,