Beantwoorden
FIlip2610
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Tweede digibox (AD210) niet interactief

Ik beschik over een digicorder (deze werkt perfect) en een digibox voor een 2de tv in een andere kamer.  Vroeger kon ik via de digibox ook de opnames zien die op de digicorder stonden.

Wegens werken in huis heeft de digibox een tweetal maanden inactief in de kast gestaan en bij het opnieuw aansluiten (netwerkkabel / coax / hdmi op de digibox) en (coac / hdmi op de tv) werkt de digibox wel correct, maar heb geen interactiviteit.  Kan via de afstandsbediening van de digibox enkel kanaal wisselen via up en down toets (ch) en het volume aanpassen.  De andere knoppen van de afstandsbediening (Hometoets / numeriek kanaal kiezen / ) werken NIET.

 

Wat ik vooral mis, is dat ik de tv-theek niet kan oproepen van de digicorder om opnames te bekijken.  Heb al een paar keer gereset maar zonder resultaat.  Wat kan ik doen ?
Of is dit niet meer mogelijk ?


 

0 Likes
3 reacties
FIlip2610
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Tweede digibox (AD210) niet interactief

Opgelost  --> Waren 2 kabels aangesloten (scart en hdmi).  Bij het activeren van de box neemt de scart blijkbaar voorrang.

Door effectief hdmi te forceren heb ik weer interactiviteit.

 

 

Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Tweede digibox (AD210) niet interactief

Waarom HDMI en SCART aansluiten?


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
FIlip2610
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Tweede digibox (AD210) niet interactief

Foutje van mijnentwege. Na verbouwing alles in een doos gestopt en na na verbouwing alle kabels die in de doos zaten aangesloten en daardoor beide aangesloten. Niet bij stil gestaan op het moment zelf.

In eerste instantie niet bij stil gestaan, want ik had beeld en geluid, kon enkel de interactiviteit van de digibox niet gebruiken

 

Vroeger was er nog een andere tv (ouder model) op aangesloten die enkel scart ondersteunde.

 

Al doende leert men ....

 

Filip