Beantwoorden
kippewit
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Uitfaseren digicorder al begonnen?

Ik vroeg me af of Telenet alvast begonnen is met het uitfaseren (aka wegpesten) van gekochte Digicorders? Vorige week zat ik toevallig op woensdagochtend in de woonkamer. Om exact 10:30 startte de digicorder uit zichzelf op om een update te installeren (heeft een tijdje geduurd). Sindsdien zijn programma's die we gepland hadden om op te nemen gewoon niet opgenomen. Ze waren verdwenen uit de lijst "gepland". Ook na het terug instellen van de opname wordt er niks meer opgenomen, ook al staat er een rode bol naast. De zoekfunctie lijkt ook nog weinig op te leveren. Zoeken naar een bepaald programma geeft geen resultaten, ook al zie je het zwart op wit (of wit op zwart) in de tv-gids staan. Digicorder al 5 minuten uitgetrokken en terug opgestart, maar geen verbetering. Het lijkt er dus op dat een of andere "update" deze functies al verwijderd heeft.

34 reacties
lukske
Experienced Beetjesweter
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

ik zal dus wel met twee modems zitten (1 telenet en 1 base modem) Kan je dit gewoon splitsen voor de aansluiting?

flip1953
Experienced Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

@lukske  schreef:

ik zal dus wel met twee modems zitten (1 telenet en 1 base modem) Kan je dit gewoon splitsen voor de aansluiting?

Dat zal de technieker die langskomt moeten beslissen, maar:

• geen idee of je Telenet vaste lijn kan combineren met een BASE abonnement?
  • indien JA, ben ik er zeker van de de Telenet vaste lijn geactiveerd kan worden op je BASE modem?

In de achtergrond is dat toch allemaal Telenet  ...

@Moderator 

Misschien moeten we alle bovenstaande posts over BASE afsplistsen naar ene apart topic, gezien we hier stilletjes off-topic aan het gaan zijn 🤔?

luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

Omdat je Telenet klant bent sturen ze gewoon een modem op 

Er komt niemand voor 

Je koppelt de Telenet modem af en sluit de base modem aan 

Dit gaat allemaal automatisch 

Je kan de easy switch gebruiken of niet 

Voor terug sturen moet via deze site 

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/modem-en-andere-toestellen/toestellen... 

lukske
Experienced Beetjesweter
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

weet ge wat?  Ik ga naar zo'n verkooppunt.  Kunnen zij het lekker uitzoeken.

luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

Dat kan je ook als je tijd hebt 

Zorg dat een winkel is waar de 2 worden aangeboden 

Is zeer gemakkelijk neem de modem mee naar daar