|
26.367
netweters
|
164.182
antwoorden
|
|
22.038
vragen
|
Ik vroeg me af of Telenet alvast begonnen is met het uitfaseren (aka wegpesten) van gekochte Digicorders? Vorige week zat ik toevallig op woensdagochtend in de woonkamer. Om exact 10:30 startte de digicorder uit zichzelf op om een update te installeren (heeft een tijdje geduurd). Sindsdien zijn programma's die we gepland hadden om op te nemen gewoon niet opgenomen. Ze waren verdwenen uit de lijst "gepland". Ook na het terug instellen van de opname wordt er niks meer opgenomen, ook al staat er een rode bol naast. De zoekfunctie lijkt ook nog weinig op te leveren. Zoeken naar een bepaald programma geeft geen resultaten, ook al zie je het zwart op wit (of wit op zwart) in de tv-gids staan. Digicorder al 5 minuten uitgetrokken en terug opgestart, maar geen verbetering. Het lijkt er dus op dat een of andere "update" deze functies al verwijderd heeft.
'ti s simpel, wanneer de digicorder stopt dan ist het gedaan. Voor mijn pa van 87 ga ik geen duur Telenet internet aanbevelen om naar TV te kunnen kijken. Ik heb al zitten vissen en uiteindelijk zal het zelfs goedkoper worden voor hem. Enkel 2 euro vaste telefoon nog bij Telenet.
Zolang je niets stop zet zal je de telefoon aan 2 euro kunnen houden
Anders stopt het dat begrijp je wel
Ze gaan een ruil voorstellen als je niet doet is het jouw keuze om te stoppen of niets te doen
het goedkoopste is BASE, ja jammer genoeg ook Telenet. Ergens rond de 35 Euro zal dat zijn. 't Is niet hetzelfde maar zal genoeg zijn voor mijn pa. Nu heeft hij nog een shake denk ik van ca 45 euro. Dus in al hun geldgewin zullen ze uiteindelijk minder overhouden.
Volgende maand komt er een paar euro's bij
't Is weer nie raar; en ge moet dien uitleg een keer lezen. 't Zijn uiteindelijk allemaal dezelfde sloebers van Liberty Global.
@lukske Je krijgt wel enkele zenders erbij (2 tot 4 extra mits Frans pakket erbij) en hogere snelheid internet.
dus is de prijs wel ok om 2€ duurder te worden, de klant beslist zelf of dit ok is voor hem of niet.
Veel keus is er anders niet. En al bij al, als de prijs ongeveer hetzelfde is ga ik niet klagen. We hebben nog enkele maanden respijt.
Zou het nog afwachten hoe het loopt
Het compact signaal zijn te weinig zender daar kan hij ook nog even na kijken
Je kan ze op de tv al eens bekijken
https://www2.telenet.be/nl/business/klantenservice/welke-zenders-ontvang-ik-via-telenet/
@luc55 schreef:Volgende maand komt er een paar euro's bij
Base Limited:
Base Unlimted:
Base TV (App):
Base TV (TV-Box):
Internet + TV (TV-Box) kost dus:
@lukske Het goedkoopste BASE + TV-Box abonnement is dus €40.50 per maand 🤔
+ 2 euro voor de telefoon bij Telenet. Dat zal dan 42,5 Euro zijn. Goedkoper dan nu en met internet erbij. Ik zou eigenlijk nu al moeten veranderen dus. Waar wacht ik nog op?
Het beperkt aanbod aan zenders schrikt mensen af
Oei die zender heb ik niet meer
@Master-Magic schreef:@lukske Je krijgt wel enkele zenders erbij (2 tot 4 extra mits Frans pakket erbij) en hogere snelheid internet.
dus is de prijs wel ok om 2€ duurder te worden, de klant beslist zelf of dit ok is voor hem of niet.
Vind jij dat OK dat de prijs duurder wordt omdat er 2-3 zenders bijkomen? Dat zijn dat wel dure zenders 🤔
Bij de optie VL + FR krijg je dus 3 extra zenders: Regionale TV + 30 NL zenders + 30 FR zenders.
@luc55 schreef:Het beperkt aanbod aan zenders schrikt mensen af
Oei die zender heb ik niet meer
De BASE lijst bevat de meest bekeken zenders. Wat sommige lineaire TV kijkers wel misten in de BASE lijst waren hun regionale zenders. Vanaf juni worden deze ook toegevoegd aan de BASE zenderlijst ("Regionale TV" afhankelijk van jouw eigen regio, zoals bij het Compact Signaal).
BASE + TV met TV-Box IP (€40.50 per maand of €46.50 met de Franstalige zenders erbij) is een goedkoop alternatief voor het goedkoopste Telenet Internet + TV-Box abonnement (76€ per maand).