Beantwoorden
kippewit
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Uitfaseren digicorder al begonnen?

Ik vroeg me af of Telenet alvast begonnen is met het uitfaseren (aka wegpesten) van gekochte Digicorders? Vorige week zat ik toevallig op woensdagochtend in de woonkamer. Om exact 10:30 startte de digicorder uit zichzelf op om een update te installeren (heeft een tijdje geduurd). Sindsdien zijn programma's die we gepland hadden om op te nemen gewoon niet opgenomen. Ze waren verdwenen uit de lijst "gepland". Ook na het terug instellen van de opname wordt er niks meer opgenomen, ook al staat er een rode bol naast. De zoekfunctie lijkt ook nog weinig op te leveren. Zoeken naar een bepaald programma geeft geen resultaten, ook al zie je het zwart op wit (of wit op zwart) in de tv-gids staan. Digicorder al 5 minuten uitgetrokken en terug opgestart, maar geen verbetering. Het lijkt er dus op dat een of andere "update" deze functies al verwijderd heeft.

34 reacties
lukske
Experienced Beetjesweter
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

'ti s simpel, wanneer de digicorder stopt dan ist het gedaan.  Voor mijn pa van 87 ga ik geen duur Telenet internet aanbevelen om naar TV te kunnen kijken.  Ik heb al zitten vissen en uiteindelijk zal het zelfs goedkoper worden voor hem.  Enkel 2 euro vaste telefoon nog bij Telenet.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

@lukske 

Wat is het goedkopere TV alternatief dat je voor je vader gevonden hebt?

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

Zolang je niets stop zet zal je de telefoon aan 2 euro kunnen houden 

Anders stopt het dat begrijp je wel 

Ze gaan een ruil voorstellen als je niet doet is het jouw keuze om te stoppen of niets te doen 

lukske
Experienced Beetjesweter

het goedkoopste is BASE, ja jammer genoeg ook Telenet.  Ergens rond de 35 Euro zal dat zijn.  't Is niet hetzelfde maar zal genoeg zijn voor mijn pa.  Nu heeft hij nog een shake denk ik van ca 45 euro.  Dus in al hun geldgewin zullen ze uiteindelijk minder overhouden.

luc55
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

lukske
Experienced Beetjesweter

't Is weer nie raar; en ge moet dien uitleg een keer lezen.   't Zijn uiteindelijk allemaal dezelfde sloebers van Liberty Global.

Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@lukske  Je krijgt wel enkele zenders erbij (2 tot 4 extra mits Frans pakket erbij) en hogere snelheid internet.

dus is de prijs wel ok om 2€ duurder te worden, de klant beslist zelf of dit ok is voor hem of niet.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
lukske
Experienced Beetjesweter

Veel keus is er anders niet.  En al bij al, als de prijs ongeveer hetzelfde is ga ik niet klagen.  We hebben nog enkele maanden respijt.

luc55

Zou het nog afwachten hoe het loopt 

Het compact signaal zijn te weinig zender daar kan hij ook nog even na kijken 

Je kan ze op de tv al eens bekijken 

https://www2.telenet.be/nl/business/klantenservice/welke-zenders-ontvang-ik-via-telenet/

luc55
flip1953
Experienced Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

@luc55  schreef:

Volgende maand komt er een paar euro's bij 

https://press.telenet.be/base-past-zijn-internet-en-tv-aanbod-aan-om-beter-in-te-spelen-op-de-huidig... 

Base Limited:

• oude prijs: 27€ per maand (€ 24.30 in combinatie).
  • nieuwe prijs: 29€ per maand (€ 26.1 in combinatie) = + €1.80
  • volume: 500GB i.p.v. 300GB

Base Unlimted:

• onveranderd: 40€ per maand (€36.00 in combinatie).

Base TV (App):

• oude prijs: 10€ per maand (€ 9.00 in combinatie).
  • nieuwe prijs: 11€ per maand (€ 9.90 in combinatie) = + €0.90

Base TV (TV-Box):

• oude prijs: 15€ per maand (€ 13.50 in combinatie)
  • nieuwe prijs: 16€ per maand (€ 14.40 in combinatie) = + €0.90

Internet + TV (TV-Box) kost dus:

• Base Limited + TV (TV-Box) = €40.50 per maand = + €2.70
  • Base Unlimited + TV (TV-Box) = €50.40 per maand = + €0.90

@lukske Het goedkoopste BASE + TV-Box abonnement is dus €40.50 per maand 🤔

lukske
Experienced Beetjesweter

+ 2 euro voor de telefoon bij Telenet.  Dat zal dan 42,5 Euro zijn.  Goedkoper dan nu en met internet erbij.  Ik zou eigenlijk nu al moeten veranderen dus.  Waar wacht ik nog op?

luc55

Het beperkt aanbod aan zenders schrikt mensen af 

Oei die zender heb ik niet meer 

flip1953
Experienced Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

@Master-Magic  schreef:

@lukske  Je krijgt wel enkele zenders erbij (2 tot 4 extra mits Frans pakket erbij) en hogere snelheid internet.

dus is de prijs wel ok om 2€ duurder te worden, de klant beslist zelf of dit ok is voor hem of niet.

Vind jij dat OK dat de prijs duurder wordt omdat er 2-3 zenders bijkomen? Dat zijn dat wel dure zenders 🤔

• De VL lijst bevat 2 nieuwe zenders: regionale TV + Q-Music (voor zover je dat een TV zender kan noemen).
  • De FR lijst bevat in totaal 2 nieuwe zenders (regionale TV + 2 nieuwe zenders en 1 zender gaat eruit).

Bij de optie VL + FR krijg je dus 3 extra zenders: Regionale TV + 30 NL zenders + 30 FR zenders.

flip1953
Experienced Meesterweter

@luc55  schreef:

Het beperkt aanbod aan zenders schrikt mensen af 

Oei die zender heb ik niet meer 

De BASE lijst bevat de meest bekeken zenders. Wat sommige lineaire TV kijkers wel misten in de BASE lijst waren hun regionale zenders. Vanaf juni worden deze ook toegevoegd aan de BASE zenderlijst ("Regionale TV" afhankelijk van jouw eigen regio, zoals bij het Compact Signaal).

BASE + TV met TV-Box IP (€40.50 per maand of €46.50 met de Franstalige zenders erbij) is een goedkoop alternatief voor het goedkoopste Telenet Internet + TV-Box abonnement (76€ per maand).