Beantwoorden
Stru_B
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Netjes! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Verpakking TCL TV

Is hier toevallig iemand die mij kan helpen met de kartonnen doos van de TCL TV van de eindejaarspromo?

Het scherm is reeds defect na enkele dagen en ik mag deze terugsturen/binnenbrengen naar Telenet daar dit binnen de 14 dagen na ontvangst van het toestel is maar helaas moet dit in de originele verpakking gebeuren. Maandag was papier en karton ophaling bij ons en deze had ik dus al weg gedaan.

Liefst Regio Brugge.

Alvast bedankt!

Tags (2)
0 Likes
3 reacties
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Verpakking TCL TV

@Stru_B 

Joe je dit nu gaat oplossen weet ik niet, maar gouden raad (toch zeker voor duur en groter spullen) hou je verpakking minstens tot garantie bij. Anders een mert om op te sturen, en "sommige merken" vragen zelfs originele verpakking.

Kzou eens navraag doen of deze op 1 of andere manier kan opgehaald worden OF je dit zelf mag verpakken met doos, soort folie erover en opvul materiaal. Maar denk niet dat zo makkelijk gaat zijn. Aangezien je zelf hebt gezien dat bv tvs goed verpakte stevige dozen hebben, op de juiste plaatsen isimo platen, en vanboven ook nog eens een blok om vorm van doos te behouden.

Nadeel als je zomaar opvult, en er leunt/duuwd iets tegen die doos, jeje scherm kan beschadigen.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Verpakking TCL TV

@Stru_B je kan online bij telenet ergens een terug stuur etiket verkrijgen voor je aankoop als die niet bevalt binnen de 14 dagen, ook best telenet eens bellen daarvoor om het hen te laten weten.

daarna kan je met dat etiket en de doos van je tv dit in een post punt dit versturen met je etiket en krijg je na ontvangst van de tv in het magazijn van waar de tv's en andere spullen komen van telenet je geld terug gestort of je kan kiezen voor dezelfde tv terug te ontvangen.

heb dit zelf voor gehad 2 jaar terug met een tv van een actie, was bij thuis komst kapot door het vervoer van postnl, die direct kunnen terug sturen en heb m'n geld terug gekregen van de aankoop.

beste raad is, zo grote spullen nooit laten versturen door postnl of Bpost, je weet nooit hoe het vervoer is gegaan en of ze ermee gesmeten hebben enz.

kan je die niet in een telenet winkel afhalen bv????


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Verpakking TCL TV

Zen doos is al aan flarden gescheurd, das beetje probleem

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes