24774
netweters
|
152602
antwoorden
|
20720
vragen
|
Sinds enkele jaren nu reeds de 5de digicorder en wederom na enkele maanden gebruik wazig beeld, een soort wazige balk op het scherm, lijkt op ghosting.
Geen blokjesvorming
Zowel zichtbaar op live tv als op opnames.
Scherm werkt voor de rest perfect op alle andere bronnen.
Telenet signaalsterkte = 100%
Reeds enkele malen herstart, geen oplossing tot op heden.
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Wazige balk, schemerig beeld Digicorder
Mja dit is nu al de 5e digicorder die ik heb in +- 3j tijd....Allemaal op gegeven moment de geest gegeven op een of andere manier. Zelfs 2x op zelfde dag moeten inruilen wegens eentje die in update loop zat....
De voeding, dat zou het inderdaad ook wel kunnen zijn, bedankt voor de tip
Op alle zenders krijg ik ongeveer op 2/4 van het beeld bovenaan een wazige balk/vegen of soort ghosting
TV doet het met al de rest zoals htpc/consoles perfect
Hoe is uw Digicorder verbonden met de TV? een scartkabel of een hdmi?
Meet eens de de stroom voeding zal ergens aan liggen niet aan de digicorder
dat kan je al schrappen geeft er iets storing in de omgeving
Heb je al een andere tv geprobeerd
Doe ook eens een test op een andere plaats
Voorlopig doet de digicorder zijn werk weer naar behoren...Ik ga de voeding wel eens uitlezen en vervangen
Leg tijdelijk een elektriciteit kabel op een andere stopcontact om te zien wat dat doet
Het geeft de indruk dat er piek schommelingen zijn op stroom netwerk raar kijk eens na
Daardoor kan een stroomadapter kapot gaan
Hebben ze de digicorder allemaal getest in de winkel na je terug bracht met hun eigen stroomadapter
of hebben ze getest met jouw stroomadapter of is er niets getest en gewoon geruild