24769
netweters
|
152550
antwoorden
|
20720
vragen
|
Beste weters,
Kan iemand mij zeggen welk model/type de laatste nieuwe digicorder en digiboxen zijn aub?
want ik zie verschillende modellen afgebeeld staan. En zo weet ik straks ook, als de technieker langs komt of hij de nieuwste modellen bij heeft en geen oudere modellen...
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Domi1963 Normaal gaat u altijd de nieuwste digibox of digicorder krijgen maar hier nog even de decoders op een rij:
Digicorder , Type AD2100/2200
Digibox , Type AD210/220
Alle twee in het type HD
De oude digibox is , Type AD200
De oude digicorder is , Type AD2000
Moest u dan een ouder type hebben kan u deze altijd gratis ruilen maar u bent nieuwe klant dus u gaat de nieuwste geinstalleerd krijgen.
Daar kan ik wat mee aanvangen. De specs van deze digi’s interesseren mij.
Zouden nieuwe klanten niet meteen de nieuwe tvbox krijgen? Testfase loopt toch op z'n einde en het probleem Netflix krijgen ze blijkbaar niet echt opgelost, voor de rest werkt deze box top.
@Umbra666 schreef:Zouden nieuwe klanten niet meteen de nieuwe tvbox krijgen? Testfase loopt toch op z'n einde en het probleem Netflix krijgen ze blijkbaar niet echt opgelost, voor de rest werkt deze box top.
Er is nog geen officiële uitrol geweest dus neem ik aan van niet.
Neen en het zou nog een tijdje kunnen duren volgens de technieker welke gisteren bij mij de installatie heeft gedaan. Er zijn nog enkele bugs, onder andere deze met Netflix. En dan nog een paar kinderziektes welke nu blijkbaar zouden verholpen zijn. Blijkbaar heeft TN enkele TV boxen draaien bij hun zelf waar ze volop aan het testen zijn. Deze testen worden dan vergeleken met deze van de 20.000 klanten die een beta versie draaien en zien zo wat ze nog moeten verbeteren door software en eventueel hardware aan te passen...