Beantwoorden
Red_Baron
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
All I want for X-mas is YOU Wereld gedichtendag Dat loopt vlotjes. Twee handen vol!

Yelo App

Waarom kan ik plots geen TV meer kijken op mijn tablet via de Yelo App? Ik krijg het bericht dat ik mijn tablet eerst moet registreren (het is wel een nieuwe tablet) via Mijn Telenet. Daar staat echter dat ik eerst een extra pakket moet kopen. Dan pas kan ik registreren. Ik heb hier nog mensen gezien met soortgelijke vraag, maar nergens een bevredigend antwoord gevonden. Soms staat er dat je inderdaad een extra pakket moet kopen, dan weer niet. Krijg er kop noch staart aan. Feit is dat het registreren van mijn tablet niet lukt, tenzij ik een extra pakket koop. Dit is ook de eerste keer dat ik dit bericht zie. Met mijn vorige tablet moest ik gewoon inloggen en kon TV kijken. Ik zit ook zeker nog niet aan 5 toestellen waarmee ik de Yelo App gebruik. Dus daar kan het niet aan liggen.

Mvg

 

0 Likes
4 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo App

Voor zover ik weet zijn de minimale vereisten om de Yelo Play app te kunnen gebruiken dat je internet en digitale TV van Telenet hebt. Wie Play / Play More heeft beschikt over meer mogelijkheden, maar het gaat dus ook zonder deze pakketten.

 

Althans volgens de vindbare info. Ikzelf heb Play More dus bij mij werkt het allemaal .


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Yelo App

Normaal zou het niet nodig moeten zijn om te registreren om gewone zenders te kijken. Het registreren is wel nodig als je naar zenders wil kijken of functies wil uitvoeren die horen bij een extra zenderpakket.

 

Dat kan je hier ook lezen.

 

"Van zodra je een film, serie of zender uit je extra pakket (bv. Play, Play More of Play Sports) wil bekijken, krijg je automatisch de vraag om je toestel te registreren."

 

Als je dit ook krijgt als je bijvoorbeeld gewoon naar één of vtm wil kijken is er iets mis.

 

.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Yelo App

Kan het eventueel zijn dat er al het maximum aan apparaten zijn aangemeld? Inclusief uw oude tablet? Eventueel niet (meer) gebruikte apparaten schrappen. Via "Mijn telenet - Yelo play - beheer toestellen - maximum 5". Is maar een suggestie hoor.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Red_Baron
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
All I want for X-mas is YOU Wereld gedichtendag Dat loopt vlotjes. Twee handen vol!

Yelo App

Overal waar ik kijk bij 'veel gestelde vragen' of andere help rubrieken van Telenet staat vermeld dat ik eerst een extra pakket moet aanschaffen. Pas dan kan ik een toestel registreren. Vroeger was dit niet het geval. Toen was inloggen voldoende om TV te kijken op een tablet en was er van registreren geen sprake. Dus Telenet heeft dit duidelijk veranderd. Waarschijnlijk i.v.m. auteursrechten.

0 Likes