Beantwoorden
zadarke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 10
It's your eighth party! Mooi, mooi! It's your fifth party! Pionier

een kanaal zoeken

in de krant stond dat ik naar kanaalk 11 moest gaan om naar sport te kunnen kijken maar ik vind kanaal 11 niet doe ik iets verkeert graag jullie hulp. dank u

0 Likes
14 reacties
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

een kanaal zoeken

Standaard zet telenet de nummers kanalen,heb je zelf eens de gewenste voorkeur veranderd ?.

0 Likes
zadarke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 10
It's your eighth party! Mooi, mooi! It's your fifth party! Pionier

een kanaal zoeken

beste . wij hebben inderdaad de kanalen gezet gelijk wij zelf wilden wat moeten we nu doen a.u.b

0 Likes
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

een kanaal zoeken

Dat bericht in de krant had dit soms te maken met reclame?Want kanaal 11 is volgens mij play time.Ik heb ook al mijn kanalen verzet buiten enkelen zoals dit denk ik.Dit kanaal geeft je alle informatie over play en play-more en ook word daar iets over voetbal uitgelegd geloof ik.Maar als je dus echt vortbal wil zien bij telenet moet je een abonnement op play sports nemen.Die preizen liggen uiteen van iets minder dan 18€ tot 27€ nagelang hoeveel toestellen je hebt bij telenet.Je hebt 8 zenders met diverse sporten.Voetbal is de hppfdbrok en dan heb je veldrijden nog-hokey-basket-golf-biljart en nog andere sporten die aan bod komen.

0 Likes
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

een kanaal zoeken

ga naar de zender play time als naam en daar vind je uw kanaal dat je zoekt waar af en toe sport word op uitgezonden en films op vrijdag naar zaterdag (30 oktober naar 1 november) wegens Halloween.

kijk zeker eens in de EPG voor je programma van de sport te zien.

0 Likes
zadarke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 10
It's your eighth party! Mooi, mooi! It's your fifth party! Pionier

een kanaal zoeken

in de krant stond er dat ze afscheid van vier namen maar dat we naar kanaal zouden kunnen kijken naar veldrijden er stond ook het open kanaal 11 wordt "the place to be" op uw scherm. waarom maken ze dat toch zo moeilijk he . maar zeker merci voor jullie reactie

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

een kanaal zoeken

Telenet maakt het juist makkelijk maar als de mensen persé hun eigen indeling willen dan moet er een beetje gezocht worden. Als ik vertel tegen de mensen dat de sporting kanalen op 200 en verder staan en die klant heeft ze op 10 en verder gezet dan met die klant dit zelf weten. In dit geval zou kanaal 11 dus ook niet kloppen. Dus kanaal 11 wordt gebruik om reklame te maken voor play, play more en sporting en als er veldrijden is of speciale dingen wordt dit daar uitgezonden.Smiley Knipoog



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

een kanaal zoeken

Ik zie eerlijk genoeg niet in wat men daar mee bedoeld?Dit lijkt mij eerder een vorm van reclame want daar zie je dus zoals master zei alles over play en play-more en voetbal dus zal er eerder wat reclame gemaakt worden voor dat sporting pakket denk ik?Ik denk nooit dat op die zender een wedstrijd gespeeld word.Hoog uit een samenvatting van 10 min.Maar daar heb je ook niets aan.

0 Likes
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

een kanaal zoeken

Dat telenet zenders een nummer geeft is logisch,kan niet anders.

Telenet maakt het juist niet makkelijk,denk dat er veel mensen zenders volgorde naar hun wensen behoefte plaatsen.

Dat men kanaal 11 zegt men kan toch ook de naam van die zender zeggen.

Ik heb een paar dagen geleden mail gekregen dat men halloween night  31-10 vanaf 20.00u films kan bekijken,men zegt kanaal 11 is het zo moeilijk om daarbij de naam van de zender "Playtime-kanaal "mee te geven.Kunnen dan gemakkelijk vinden via de zendergids.

Anders,laat ons dan niet toe om zenders te verplaatsen.

0 Likes
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

een kanaal zoeken

Nee,ik ben ook niet van gisteren.Maar er is evengoed 50% die zijn zenders nu wel op een een andere plaats zet.En als men dan zegt of een mail of brief krijgt met het beriicht er op dat op kanaal 11 of 88 of 133 dit is of dat en jij hebt dat ergens anders staan kan je ook eerst een kwartier zoeken.

0 Likes
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

een kanaal zoeken

Normaal kan je ook op kanaal 202 (Play Sports HD3) kijken tijdens de meeste Superprestige/UCI Wereldbeker veldritten.

0 Likes
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

een kanaal zoeken

Dat veldrijden word soms ook op Sport 1HD getoond,dan zetten ze dat kanaal open voor alle digitale telenet kijkers ter reclame voor hun play sport aanbod.

zo ook op kanaal 11 van die play,ze tonen daar ook soms sportwedstrijden op om reclame te maken voor play sport,

soms Basket wedstrijden dat vroeger bv op Canvas zat ofzo of veldrijden dat gedeeld word door telenet en vrt,ook zullen er voetbal wedstrijden komen dat gedeeld worden door Telenet en VRT.

Voor de fans allemaal 😉

0 Likes
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

een kanaal zoeken

Ja telenet heeft nu ook wel zoveel sporten,maar vooraldat veldrijden daar hadden ze toch beter een extra tijdelijk kanaal kunnen voor vrij maken vind ik.Omdat je dit ook niet het hele jaar hebt en op 8 zitten dus al andere sporten .Vroeger als er meer voetbal was kon je dit doen door op een ander kanaal uit te zenden zoals 6 of 7 omdat daar bijna niets werd uitgezonden.Dat zat meer op die eerste kanalen.,maar nu zit er op elk kanaal wel wat.Niet continue.Maar je kan daar geen wedstrijd op afstellen.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

een kanaal zoeken


@Moaner schreef:

Dat telenet zenders een nummer geeft is logisch,kan niet anders.

Telenet maakt het juist niet makkelijk,denk dat er veel mensen zenders volgorde naar hun wensen behoefte plaatsen.

Dat men kanaal 11 zegt men kan toch ook de naam van die zender zeggen.

Ik heb een paar dagen geleden mail gekregen dat men halloween night  31-10 vanaf 20.00u films kan bekijken,men zegt kanaal 11 is het zo moeilijk om daarbij de naam van de zender "Playtime-kanaal "mee te geven.Kunnen dan gemakkelijk vinden via de zendergids.

Anders,laat ons dan niet toe om zenders te verplaatsen.


Je hebt blijkbaar geen idee hoe laag het intelligentie niveau is van mensen. Als je zegt het play more kanaal dan vindt 50% van de mensen gegarandeerd dat kanaal niet. Bovendien gebruiken 90 % van de gebruikers de standaardindeling van Telenet en dan is het simpel kanaal 11 door iedereen te begrijpen.

Als je de intilligentie hebt om je kanalen te verplaatsen dan heb je ook de intiligentie om dat kanaal terug te vinden. Kijk even de standaardlijst na, kijk hoe dat kanaal noemt en zap tot je het vindt.

Dat ze dit kanaal gebruiken voor publiciteit en dat er nog geen enkele voetbalwedstrijd op geweest is akkoord. Maar ze gebruiken het nu wel om aan elke Telenet klant veldrijden te tonen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

een kanaal zoeken

Begrijp nu waarom je in een andere forum niet meer werd toegelaten.