Beantwoorden
Miro
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

geen geluid meer

Hoi,

Ik heb sinds vanavond geen geluid meer als ik tv probeer te kijken. Ik heb veel dingen al geprobeerd:

Dolby Digital aan en weer uit

Mode-knop

digiorder uit en aanschakelen

modem uit en weer aan

HDMI kabel eruit en weer erin

Soundbar uitschakelen en alleen over op TV-geluid

 

Wat ik weet is dat zowelmijn TV als mijn sounbar nog steeds werken (wel geluid als ik internet - pc is aangesloten op mijn tv). Internet doet het prima en ik heb prima beeld als ik tv probeer te kijken. Alleen geen geluid...

 

Heeft iemand een oplossing?

0 Likes
5 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

geen geluid meer

Digicorder gaan omruilen??? Komt soms nog voor.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ab33506
Experienced Meerweter
Berichten: 168
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. My smart Valentine

geen geluid meer

komt er uit de digibox geen cinch/tulp fiches? en deze even aan je soundbar leggen? Hoe dan ook, omruilen. Ik denk dat je al genoeg het meubilair hebt verschoven....En 't vrouwtje daarmee zeer gelukkig gemaakt...
________________________________________
Laten we elkaars mening respecteren,
hoe fout die van u ook is.
0 Likes
jornass
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Pionier It's your fifth party! It's your fourth party!

geen geluid meer

Beste, Als geluid van u digicorder en tv aan staan kan het ook liggen aan de hdmi kabel. Ook kan het liggen aan de digicorder. Back + OK drukken op de box zelf helpt dan soms. Een factory reset met behoud van opnames kan ook helpen. Ander moet de box toch gewisseld worden. Als je 2 boxen hebt kan je de andere ook even daar zetten om te kijken of het dan wel werkt. Moest het dan wel werken ligt het zeker aan de digicorder. Mvg, Jorn
0 Likes
Ab33506
Experienced Meerweter
Berichten: 168
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. My smart Valentine

geen geluid meer

Of het kan ok zijn zoals een vrouw die boos is....

 

"Beeld zonder klank"... al eens een lief woordeke gezegd ertegen?

________________________________________
Laten we elkaars mening respecteren,
hoe fout die van u ook is.
0 Likes
Miro
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

geen geluid meer

Hoi,

Bedankt voor alle reacties.  De uiteindelijke oplossing was puur geluk - op een gegeven moment kwam het geluid terug zonder dat ik er iets aan deed (geen geluid en dan op eens weer wel). 

0 Likes