Beantwoorden
TomVdV
Freshman Weetjesweter
Berichten: 22
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

geen home menu

Mijn vriendin komt binnenkort bij me intrekken.
Vooralleer ze haar abonnement opzegt zou ze nog graag alles bekijken wat op haar digibox staat.

 

Ik heb geprobeerd om haar digibox bij mij aan te sluiten. Ik kan met de afstandsbediening door de zenders zappen, maar het lukt me niet om het homemenu op te roepen.


Iemand dat hier ervaring mee heeft en weet hoe dit op te lossen valt?

0 Likes
9 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

geen home menu

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-verhuis-regelen/

 

Blijkbaar kan je de Digibox meenemen, maar je zal volgens mij toch contact moeten opnemen met de Klantendienst, zodat zij de Digibox koppelen aan jouw abo.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 311
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

geen home menu

Is de Digicorder verbonden met een  scartkabel of met een hdmi kabel ?

  • Enkel met hdmi ? Druk de BACK- en de OK-knop  tegelijk in op het voorpaneel voor 1 seconde. Wacht hierna 7 minuten.
  • Enkel met scart ? Druk de BACK-knop en de knop met het rechter-pijltje tegelijk in op het voorpaneel voor een paar seconden
  • Met scart én met hdmi ? Verwijder de scartkabel. Zet jouw tv-toestel op de juiste hdmi-ingang met de source-, input- of av- knop  van jouw tv- afstandsbediening (niet met de Telenet afstandsbediening).
TomVdV
Freshman Weetjesweter
Berichten: 22
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

geen home menu

Hij is verbonden met een scartkabel. Ik probeer het deze avond uit !

0 Likes
TomVdV
Freshman Weetjesweter
Berichten: 22
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

geen home menu

Het werkte. Thanks!

Yoxan1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
O dierbaar België.. Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

geen home menu

Beste,

Ik heb al deze stappen ook gevolgd maar bij mij geen resultaat. Ik kan mijn betaalzenders zien maar de home knop reageert niet. Ik heb andere digibox aangesloten aan bekabeling en werkt zonder problemen. Wat ik ook niet kan is zappen. Wel post per post maar niet ineens van 1 naar 200 bvb.

Reeds naar telenet gebeld die na hun testen beweren dat de digibox stuk is. Is er echt geen andere optie of kan ik  testen dat een digibox stuk is?

Gr,

 

Dave

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

geen home menu


@Yoxan1@  schreef:

Beste,

Ik heb al deze stappen ook gevolgd maar bij mij geen resultaat. Ik kan mijn betaalzenders zien maar de home knop reageert niet. Ik heb andere digibox aangesloten aan bekabeling en werkt zonder problemen. Wat ik ook niet kan is zappen. Wel post per post maar niet ineens van 1 naar 200 bvb.

Reeds naar telenet gebeld die na hun testen beweren dat de digibox stuk is. Is er echt geen andere optie of kan ik  testen dat een digibox stuk is?

Gr,

 

Dave


Hallo @Yoxan1,

 

Is de decoder met een hdmi-kabel verbonden of met een scartkabel?

 

Groetjes

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Yoxan1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
O dierbaar België.. Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

geen home menu

Met scart. Met HDMI heb ik helemaal geen beeld. Waarschijnlijk is dat een ander kanaal maar echt niet te vinden.

Gr

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

geen home menu

Als je tv een HDMI-ingang heeft verbind je hem best met hdmi. Dat geeft een stuk mooier beeld.

Dan moet je wel op de tv-afstandsbediening de juiste ingang kiezen. Dan zou je meteen beeld moeten krijgen.

Van welk merk is je tv?

 

Als je het via scart wil zorg dan eerst dat je de hdmikabel uit de digicorder neemt en dan zou de blauw aangeduide oplossing toch moeten werken.

 

"Druk de BACK-knop en de knop met het rechter-pijltje tegelijk in op het voorpaneel voor een paar seconden"

 

Dus gelijktijdig Back en pijltje naar rechts op de digicorder zelf, niet op de afstandsbediening. Hou enkele seconden in en probeer desnoods een paar keer.

Maar nogmaals: ik zou eerst eens proberen om beeld te krijgen via hdmi.

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Yoxan1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
O dierbaar België.. Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

geen home menu

Alvast bedankt voor de hulp.

Uiteindelijk is het wel gelukt.