Beantwoorden
marc1201
Freshman Veelweter
Berichten: 173
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

menu's tv werken niet met digicorder aan.

Ik hoop dat ik hier op de juiste plaats ben, maar weet er iemand waarom sommige menu instellingen niet werken wanneer de digicorder aanstaat? bv de sleeptimer die we dan vaak nodig hebben.

Het gaat om een Sony Bravia KDL-42W805A

Alvast bedankt,

Marc

0 Likes
5 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

menu's tv werken niet met digicorder aan.

Spreek je dan over de menu instellingen van de TV? Ik denk dat deze context gevoelig zijn. Als je TV met bron HDMI heeft zal de menu anders zijn dan dat hij gewoon op analoge of digitale TV staat. Ik denk dat dit te maken heeft met de CEC die aanstaat in je digicorder. Digicorder schakelt uit, TV schakelt uit. Of omgekeerd.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

menu's tv werken niet met digicorder aan.

Ik was net hetzelfde aan het denken, CEC zou wel eens de dader kunnen zijn.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
marc1201
Freshman Veelweter
Berichten: 173
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

menu's tv werken niet met digicorder aan.

Hmm ja, dat kan ik wel eens proberen  om CEC uit te schakelen, alhoewel dat niet echt mijn bedoeling is  Dit is een tv die van de living naar de slaapkamer verhuisd is  dus vroeger nooit echt de sleeptimer gebruikt op dit toestel. Ik kan hem wel instellen als ik via de SEN knop ga en er dan weer uitkomt, maar da's vrij omslachtig. Er is een andere knop waarin je veel makkelijker aan de sleeptimer komt  en het is nu net die knop die niet werkt met de digicorder aan  (options knop) Het rare is dat het op een andere Sony TV wel gewoon werkt 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

menu's tv werken niet met digicorder aan.

Als ik u goed begrijp wil je de CEC op de TV uitschakelen. Misschien logischer om dat gedoe op de digicorder uit te schakelen.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
marc1201
Freshman Veelweter
Berichten: 173
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

menu's tv werken niet met digicorder aan.

Nee  ik wil CEC niet uitschakelen, ik was op zoek naar de reden waarom het menu op tv niet werkt, en cec is hier wel degelijk de dader van. Als ik dat uitschakelt werkt het sleeptimer menu wel, dus de oorzaak is gevonden. Nu ja dan zal het maar wat omslachtiger moeten maar CEC blijft wel aan staan  Bedankt voor de hulp allemaal.