24769
netweters
|
152550
antwoorden
|
20720
vragen
|
Als de pauze knop niet meer werkt om het live beeld te pauzeren, dan kan je best controleren of tijdzappen wel is ingeschakeld.
bedankt het werkt terug !!!
bedankt het werkt terug!!!
Heb net een digibox gekocht en Ik kan mijn digibox niet pauzeren of terugspoelen, is dit ook ergens een instelling of gaat dat hier niet mee?
De voorgestelde oplossing werkt bij mij niet... tijdzappen staat aan maar toch lukt het pauzeren niet. De digicorder geeft wel "-1" aan als ik één wil pauzeren maar toch loopt het programma verder
Ook had ik bij het opnemen van een programma een uitroepteken staan waardoor het niet opnam maar er waren helemaal geen conflicten... andere oorzaak?
@StevenC@ schreef:De voorgestelde oplossing werkt bij mij niet... tijdzappen staat aan maar toch lukt het pauzeren niet. De digicorder geeft wel "-1" aan als ik één wil pauzeren maar toch loopt het programma verder
Ook had ik bij het opnemen van een programma een uitroepteken staan waardoor het niet opnam maar er waren helemaal geen conflicten... andere oorzaak?
Hopelijk is de harde schijf van de digicorder niet aan het kapot gaan.
Het kan ook een probleempje met de software zijn. In dat geval
kan je een reset naar fabrieksinstellingen doen.
Kies in het menu dan wel zeker voor 'Fabrieksinst. met behoud opnames' want anders ben je je opnames kwijt.
Na de laatste stap (Zenders gevonden? Druk OK) laat je de digicorder een klein half uurtje gerust.Hij gaat dan zelf wat dingen uitvoeren dus laat hem maar doen.
Ik had ook dit probleem met een digibox: niet meer kunnen pauzeren met de Play/Pauze toets tijdens live kijken.
Ik heb op de DEL toets gedrukt en daarna werkte Play/Pauze toets terug....