Beantwoorden
Ann3
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
TV-box / TV-app / telenttv.be Vernieuwde Telenet Webmail? It's your second party! It's your sixth party!

mijn digicorder gaat niet meer op pauze.

als ik mijn pauze functie wil gebruiken gaat deze plots niet meer.

 

0 Likes
7 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

mijn digicorder gaat niet meer op pauze.

Als de pauze knop niet meer werkt om het live beeld te pauzeren, dan kan je best controleren of tijdzappen wel is ingeschakeld.

 

  • Druk op de Telenet afstandsbediening op de knop met het huisje
  • Navigeer naar rechts tot je het woord Allerlei ziet
  • Navigeer naar Instellingen en druk op de OK-knop
  • Navigeer naar Opnames en druk op de OK-knop
  • Controleer of Tijdzappen wel is ingeschakeld
0 Likes
Ann3
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
TV-box / TV-app / telenttv.be Vernieuwde Telenet Webmail? It's your second party! It's your sixth party!

mijn digicorder gaat niet meer op pauze.

Smiley Vrolijk bedankt het werkt terug !!!

0 Likes
Ann3
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
TV-box / TV-app / telenttv.be Vernieuwde Telenet Webmail? It's your second party! It's your sixth party!

mijn digicorder gaat niet meer op pauze.

bedankt het werkt terug!!!

0 Likes
Kris1979
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

mijn digicorder gaat niet meer op pauze.

Heb net een digibox gekocht en Ik kan mijn digibox niet pauzeren of terugspoelen,  is dit ook ergens een instelling of gaat dat hier niet mee?

0 Likes
StevenC
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your first party!

mijn digicorder gaat niet meer op pauze.

De voorgestelde oplossing werkt bij mij niet... tijdzappen staat aan maar toch lukt het pauzeren niet.  De digicorder geeft wel "-1" aan als ik één wil pauzeren maar toch loopt het programma verder

 

Ook had ik bij het opnemen van een programma een uitroepteken staan waardoor het niet opnam maar er waren helemaal geen conflicten... andere oorzaak?

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

mijn digicorder gaat niet meer op pauze.


@StevenC@  schreef:

De voorgestelde oplossing werkt bij mij niet... tijdzappen staat aan maar toch lukt het pauzeren niet.  De digicorder geeft wel "-1" aan als ik één wil pauzeren maar toch loopt het programma verder

 

Ook had ik bij het opnemen van een programma een uitroepteken staan waardoor het niet opnam maar er waren helemaal geen conflicten... andere oorzaak?


Hopelijk is de harde schijf van de digicorder niet aan het kapot gaan.

Het kan ook een probleempje met de software zijn. In dat geval

kan je een reset naar fabrieksinstellingen doen.

 

Kies in het menu dan wel zeker voor 'Fabrieksinst. met behoud opnames' want anders ben je je opnames kwijt.

 

Na de laatste stap (Zenders gevonden? Druk OK) laat je de digicorder een klein half uurtje gerust.Hij gaat dan zelf wat dingen uitvoeren dus laat hem maar doen.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
riji
Experienced Meerweter
Berichten: 114
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

mijn digicorder gaat niet meer op pauze.

Ik had ook dit probleem met een digibox: niet meer kunnen pauzeren met de Play/Pauze toets tijdens  live kijken.

Ik heb op de DEL toets gedrukt en daarna werkte Play/Pauze toets terug....

0 Likes