Beantwoorden
Andhi
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

nieuw tv-meubel geplaatst, en digitale tv is kapot

Vandaag een nieuw tv-meubel in elkaar gezet en het oude vervangen. Om dat te doen, moest ik even alle kabels van tv/digicorder/Playstation/... uittrekken. Alles op dezelfde manier terug aangesloten, en mijn tv-toestel geeft nu de melding 'Geen signaal' als ik naar het HDMI-kanaal van de Digicorder wil gaan.

 

De tv 'ziet' de Digicorder wel, en de Digicorder zelf lijkt ook normaal te functioneren (geen vreemde lichtjes ofzo, ik kan ook bedienen zoals daarvoor - alleen is dat moeilijk zonder beeld), maar op een of andere manier is er toch iets misgelopen. Analoog tv-kijken werkt wel gewoon naar behoren.

 

Dingen die ik al gedaan heb: Digicorder gereset (back + OK), en toen dat niet opleverde even mijn hele Telenet-installatie zonder stroom gezet en opnieuw laten opstarten. Ook hier zonder resultaat. Zeer vervelend, en vooral: geen idee wat er is misgelopen.

 

  • Tv-toestel is een Samsung UE37C6000
  • Digicorder is type DC-AD2100
Tags (1)
3 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

nieuw tv-meubel geplaatst, en digitale tv is kapot

vermoedelijk HDMI verwisselt , zet de TV eens op andere HDMI aansluitingen.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

nieuw tv-meubel geplaatst, en digitale tv is kapot

Kan inderdaad niet veel zijn,

Trek alle HDMI kabels uit de tv, steek die van decoder in de tv, juiste HDMI selecteren en mss ook eens de coax nazien, mannetje bij decoder, vrouwtje aan catv doosje

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

nieuw tv-meubel geplaatst, en digitale tv is kapot

Koppel de hdmi los van de digicorder, zet tv en digicorder aan en verbind hdmi dan opnieuw met de digicorder.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.