Beantwoorden
janvr
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

omruilen digicorder

Iemand van de telenet-helpdesk vertelde me dat men bij het omruilen van de digicorder in de winkel de opgenomen programma's (of enkele programma's) overzet van de HD naar de nieuwe HD. Maar dat blijkt niet uit de website die zegt dat je daarbij alle opgenomen programma's kwijt bent. Wat is er nu van? Ik wil omruilen maar ik heb een vijftal programma's die ik niet kwijt wil.

0 Likes
3 reacties
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

omruilen digicorder


@janvr schreef:

Iemand van de telenet-helpdesk vertelde me dat men bij het omruilen van de digicorder in de winkel de opgenomen programma's (of enkele programma's) overzet van de HD naar de nieuwe HD. Maar dat blijkt niet uit de website die zegt dat je daarbij alle opgenomen programma's kwijt bent. Wat is er nu van? Ik wil omruilen maar ik heb een vijftal programma's die ik niet kwijt wil.


Het klopt niet,je bent  al de opnames kwijt,als je een  HD Recorder hebt kan je ze over zetten wel in live time,dus kan lang duren.

Dat men nog steeds  zo een onkundige  persoon  plaatst in de klantendienst is onbegrijpelijk.

0 Likes
janvr
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

omruilen digicorder

Ja, dat vind ik ook. Ik ben helemaal zeker dat hij gezegd heeft: "ga naar de telenetwinkel, ruil je digicorder om, en vraag dat ze de harde schijf van de oude kopiëren naar de nieuwe";. Ik heb het hem nog eens laten herhalen omdat ik zelf altijd had gedacht dat er geen sprake is van de harde schijf te kopiëren. Wél programma's naar DVD overzetten.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7760
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

omruilen digicorder

Je hebt daar van die brave jongens en meisjes die om er vanaf te zijn iedereeen doorsturen naar een Center. Die mogen dan het slechte nieuws verkondigen.Gefrustreerde smiley



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes