Hallo,
Ik heb een probleempje de laatste tijd met mijn HD-recorders. Een probleem dat ik de jaren voordien nooit gehad heb.
Ik heb dus twee hd-recorders, eentje onder en eentje boven.
Ik kijk dus heel veel tv, maar kijk naar niks rechtstreeks. Ik neem dus alles op en dit in de vorm van hele reeks of serie opnemen. Bijgevolg dit zijn heel wat programmeringen. En dat is nu net het probleem : ik wil die programmeringen niet kwijt spelen.
De laatste maanden moet ik dus elke dag naar de tv-gids kijken of er wel degelijk een P-tje staat bij betreffende programma's. Het kan zo gebeuren dat er op een dag eentje tussenuit valt. Ik heb zelfs al gehad dat de hele serie niet meer opgenomen wordt.
De P'tjes staan er wel degelijk, maar ze zijn niet vetgedrukt, zodat ze niet opgenomen worden. Ze zijn dus net alsof het herhalingen zijn, maar dat is helemaal niet zo.
Het heeft ook helemaal niks te maken met conflicten of overlappingen.
Nu heb ik dus al een paar keer Telenet gecontacteerd, maar tot hiertoe hebben ze mij geen oplossing kunnen geven.
Het laatste wat ik gekregen heb, is een voorstel voor een reset te doen naar fabrieksinstellingen met behoud van programma's. Maar ik ben zo goed als zeker dat ze daarmee bedoelen, dat mijn reeds bestaande opnames op disk niet gewist worden, maar betreffende de programmeringen zelf lijkt me dit
niet doenbaar. Ik heb het dus ook niet gedaan.
Heeft iemand hier ook ervaring mee?