24751
netweters
|
152346
antwoorden
|
20691
vragen
|
Sinds enige tijd regelmatig (op alle zenders) het volgende bericht: geen programmagegevens beschikbaar. Kijken kan wel, maar geplande opnames gaan op deze manier niet door, en we kunnen de tv-gids niet raadplegen.
Recent zijn ook al onze opnames 3x op korte tijd gewist - volgens Telenet klantendienst komt dit door verouderde hardware. Echter is onze box nog maar 2 jaar oud...
Play - Digibox HD
Grts
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Geen programmagegevens beschikbaar (Digibox HD)
Opgelost! Ga naar oplossing.
Welke decoder heb je?
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/de-telenet-decoders-overzicht-technische-specificaties/
Ik vraag dit omdat je met een Digibox niet kan opnemen.
Mijn vermoeden is dat je een TV-box hebt?
trek de stekker eens uit en zet na 2 min terug in wacht even en zet toestel weer aan later
ga je in menu
huisje
tandwiel
digicor...
systeem
updates download
even wachten
als niet gaat zal toestel niet meer ondersteund worden
pech
@luc55 er is wel een verschil tussen de digicorder en de Tv Box, er zijn de laatste dagen veel EPG info met de titel geen inhoud beschikbaar, maar die is vandaag overschreven met nieuwe info, dus normaal met een herstart moet dit al in orde zijn,
soms download de digicorder of Tv Box die info niet door een probleem ergens op het netwerk.
maar na een herstart is dit normaal altijd opgelost.
Oei nee; dat moet Digicorder zijn.