Beantwoorden
rolelael
Freshman Veelweter
Berichten: 189
Even demarreren... Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

tv via DVB-C mogelijk met TV flow?

Hoi ik heb nu een Telenet TV decoder en All Internet ( Wigo Home )

 

Als ik overstap naar All Internet met TV flow ( dus zonder decoder ) ; is +- 20 eur goedkoper

Ik kijk toch niet naar veel zenders  (buiten dan de vlaamse en discovery channel )

 

ALs ik Dus overstap, blijft het digitale signaal dan nog behouden op de coax ( zodat ik nog op andere tv's gewoon via DVB-C kan kijken , waaronder discovery ) ? Of wordt er een filter geplaatst bv zodat het signaal niet meer doorkomt

 

Bestaat de TV Flow app op een samsung UE55TU8000 ( dacht met Tizen ) en werkt dit goed ? Want ik heb de app even op de iphone gezet maar kan t niet testen omdat ik nu nog een TV Box heb. Iemand ervaringen met de TV Flow app ?

 

Titel gewijzigd door jasmin (mod) | Vorige titel: Telenet TV Flow ( en digitaal signaal DVB-C )

0 Likes
6 reacties
rolelael
Freshman Veelweter
Berichten: 189
Even demarreren... Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

tv via DVB-C mogelijk met TV flow?

Al deels een antwoord gevonden via het forum. komt erop neer dat flow geen digitaal signaal meer heeft ( tenzij de aansluiting buiten ongemoeid wordt gelaten ) . Ik zou enkel en alleen Discovery channel nodig hebben buiten de 14 zenders in flow . Nog andere mogelijkheden? Weet niet of je discovery vanaf een ander medium kan streamen?

0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

tv via DVB-C mogelijk met TV flow?


@rolelael  schreef:

Hoi ik heb nu een Telenet TV decoder en All Internet ( Wigo Home )

Als ik overstap naar All Internet met TV flow ( dus zonder decoder ) ; is +- 20 eur goedkoper


Inderdaad. Prijzen (voor de aangekondigde prijsverhoging) waren:

  • All Internet + Iconic TV: €83.23 (inclusief huur TV-Box)
  • All Internet + TV Flow = €64,60

@rolelael  schreef:

ALs ik Dus overstap, blijft het digitale signaal dan nog behouden op de coax ( zodat ik nog op andere tv's gewoon via DVB-C kan kijken , waaronder discovery ) ? Of wordt er een filter geplaatst bv zodat het signaal niet meer doorkomt.


Als je overstapt heb je geen recht meer op te kijken via DVB-C (ook niet via het Compact Signaal), want je betaalt geen kabelabonnement meer.

Het signaal zelf blijft op de kabel (zolang er geen filter geplaatst wordt), maar het is gecodeerd. De toestellen die op jouw naam (op jouw DTV abonnement) ingeschreven staan zullen gedeactiveerd worden (TV-box, CI+ kaartjes). Je zal dus Discovery niet meer kunnen decoderen.

 

@rolelael  schreef:

Ik zou enkel en alleen Discovery channel nodig hebben buiten de 14 zenders in flow . Nog andere mogelijkheden? Weet niet of je discovery vanaf een ander medium kan streamen?


Via het Compact Signaal (20-tal onversleutelde zenders) zal je Discovery blijven ontvangen, zolang Telenet geen filter plaatst ...

0 Likes
Meert5
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
Topicwurm! Say what?! On a roll... Tien op tien!

tv via DVB-C mogelijk met TV flow?

De TV Flow app voor Tizen Samsung is helaas vrij basic en zeer traag, krijgt voorlopig (?) ook geen updates.

0 Likes
rolelael
Freshman Veelweter
Berichten: 189
Even demarreren... Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

tv via DVB-C mogelijk met TV flow?

Tja ben geswitched, maar kan niet inloggen en op mijn telenet niet alles ok. Vaste telefonie staat ook nog actief zie ik . Dossier opgemaakt

0 Likes
rolelael
Freshman Veelweter
Berichten: 189
Even demarreren... Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

tv via DVB-C mogelijk met TV flow?

3 verschillende personen aan de lijn en slechts 1 x de lijn gedropped

 

Wel mijn modem gereset terwijl ik aant bellen was ( en thuiswerk ) 🙂 maar goed

 

Flow i . o en werkt prima

 

Tevreden voorlopig

0 Likes
rolelael
Freshman Veelweter
Berichten: 189
Even demarreren... Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

tv via DVB-C mogelijk met TV flow?

Eerste beklag

 

1 x een crash vd app op samsung gehad ( ca va )

maaaaar : herhaaldelijk inloggen op de app ( Samsung Tizen )

 

@Telenet : oplossen?

0 Likes