42192
netweters
|
18609
gesprekken
|
20102
vragen
|
Ik kan het bericht gemist hebben want ik ben hier een tijdje niet meer geweest,maar ik zie dat nu al een paar dagen die virtuele reclame verdwenen is.Telkens je het beeld stil zet.
Als ik goed begrepen heb wat je bedoeld.....Die reclame heb ik nog steeds als ik mijn beeld op pauze zet, wil er zeer graag vanaf, ik moet het steeds wegklikken want het stoort me enorm die opdringerige reclame. Je zou mij zeker niet horen klagen indien het plots niet meer in beeld zou komen,
is uit te zetten in de instellingen van je digicorder. ik heb het al een tijdje uit staan.
Voor de reclame tijdens de pauze knop (het nieuwe Yello menu)
Homemenu digicorder - Allerlei - Instellingen - Gezin - (pincode) - Gezinsinstellingen - Personalisatie - Pauzeknop reclame. Zet deze op Uit
Voor reclame in het Home menu ga je naar:
Homemenu digicorder - Allerlei - Instellingen - Gezin - (pincode) - Gezinsinstellingen - Personalisatie - Berichten.
Ik deel dit niet om telenet dwars te zitten maar meer omdat het nieuwe menu 30% van je kijkvenster in beslag neemt. Als daar nog eens fullscreen reclame bij komt dan onderbreekt dit je kijkervaring. En omdat je het kan uitzetten.... Als ze het later zo maken dat het niet uitgezet kan worden dan wisselen we gewoon van provider. 😉
Je kunt de reclame boodschap ook verwijderen door 1x op de Delete toets te drukken... Dit is echter een tijdelijk lapmiddel want de reclame komt na enkele ogenblikken terug....
Het gaat dan om deze reclame
Super bedankt voor de tip, ben er blij mee.
Maar of het lang zal mogen duren ? Ik vrees er ook voor.
Ik heb ook niets tegen reclame als het bescheiden blijft, maar je krijgt al zoveel reclame door je strot geduwd, krijg je dat er nog bij als je even op pauze duwt om bv een tekst te herlezen of beeld te zien.
Enfin, voor alles is er een oplossing zeker
Ik ben er nu uit gekomen dat die virtuele reclame die ze getest hebben.En dus goedgekeurd en zullen gebruiken een tijdje hebben afgeslotenWwant nu krijg ik het weer.Anders zou het me vroeger ook niet opgevallen zijn moest ik er niets van weten als het niet bestond.
Ik heb er, voorlopig, geen last meer van, en vind het super.
Als ze de mogelijkheid geven om het op "uit" te zetten mogen ze van mij de hele dag door reclame geven, als we zelf maar kunnen beslissen of we het toelaten of niet, we kijken perslot toch niet gratis ?
Ik zou zeggen ... kom maar binnen met die kudo's 🙂
Dat is juist.... maar krijgen we via de televisie zelf al niet genoeg reclame binnen?? Moet het dan nog verder Je "strot" doorgeduwd worden? Nee he?
Jammer voor jou 🙂 ik heb medeleven met je 🙂