Beantwoorden
soulreaper
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

2de pc niet terug te vinden in netwerk en Microsoft Fam

Hallo allen, 

 

Sinds de aanschaf van die bloempot modem, is de pc van mijn zoon niet terug te vinden? Iedere desktop krijgt een code toegewezen ( ik denk door Microsoft zelf?? ) maar sinds de nieuwe modem is enkel nog mijn code terug te vinden, zowel in Microsoft family als in mijn netwerk?

 

Ik zou graag de safespot+ activeren om schermcontrole te krijgen over zowel pc als gsm, maar dat zal moeilijk gaan als beide toestellen niet te zien zijn veronderstel ik?

0 Likes
4 reacties
RaL
Ex-Moderator
Ex-Moderator
Berichten: 11
Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

2de pc niet terug te vinden in netwerk en Microsoft Fam

Kan iemand @soulreaper helpen met deze vraag? 🙂 


Rani | Ex-Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

2de pc niet terug te vinden in netwerk en Microsoft Fam

@soulreaper  

Wat bedoel je precies met een code ? Heb je ergens een eigen beveiliging opgebouwd of heb je een eigen netwerk met een eigen router er achter? 

 

Moest je een eigen router hebben die je netwerk beheerd dan kan je de safespot niet gebruiken. Je dient dan je router in Bridge modem of in AP mode te zetten. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
soulreaper
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

2de pc niet terug te vinden in netwerk en Microsoft Fam

@patrick37 ,

 

Ik bedoel de code van je desktop. Als je bij toestellen gaat kijken, heeft iedere pc een bepaalde code ( waarschijnlijk toegekend door microsoft zelf? ) Mijn is bijvoorbeeld desktop 2nuh****,mijn zoon de zijn was desktop 3pi nogiets...

 

Dus dat bedoelde ik. Geen eigen beveiliging of router .  

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

2de pc niet terug te vinden in netwerk en Microsoft Fam

@soulreaper  

Maar als je safespot installeert op je modem en je installeert de bijbehorende safespot app op je gsm dan kan je wel zien welke pc online is en welke in het netwerk is opgenomen. Je pc heeft een naam bijvoorbeeld : zoon vaste pc , en als je die terug vind in de safespot app kan je dus dingen instellen. 

 

Begrijp anders niet goed wat je met een code bedoeld. Ik heb net eens gezien op mijn windows pc maar heb er niks van een code in staan wel een pc naam. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes