Beantwoorden
Arne2
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Star Wars Day Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

Acces Point Telenet bestellen

Hallo iedereen,

Ik zou graag thuis een wifi access point installeren. Ik heb ergens gelezen dat de eerste accesspoint die je bij Telenet neemt gratis is, klopt dit? en hoe kan ik deze best aanvragen?
Ik ben van plan deze accesspoint via ethernetkabel aan te sluiten aan de modem en ik veronderstel dat deze dan (zo goed als) even sterk signaal geeft als de modem zelf en uiteraard ook de volledige bandbreedte aan kan? Wij hebben Telenet one-up 1 gigabit abonnement trouwens.

Mvg

Arne

 

Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: Wifi accesspoint aanvragen

Tags (2)
0 Likes
2 reacties
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2598
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Acces Point Telenet bestellen

@Arne2 

 

Om zo een gratis eerste AP te bekomen moet je het volgende doen:

  • Start de Telenet app op uw foon
  • Doe de WIFi test. Zorg dat je op de plaats bent waar je de WiFi nodig hebt, ga niet naast de HGW staan.
  • Enkel indien de test uitwijst dat de WiFi niet goed genoeg is kun je verder gaan. Dat betekent dat je kunt doorgaan met het aanvragen van dat gratis gehuurde AP.
  • Hint:Indien uw WiFi toch sterk genoeg was kun je niet verder met de aanvraag. Ga dan desnoods vanachter in uw tuin staan en doe de test opnieuw tot je een slecht resultaat krijgt.
  • Nu is het afwachten. Het AP wordt bij u thuis geleverd. Dat kost u wel €5, die levering, en daar kun je niet omheen.

Veel succes 😉


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.