Beantwoorden
Propsken
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Afbeeldingen op users.telenet.be

Ik ben een simpele website aan het maken voor een hobby. Ik wil enkele simpele afbeeldingen toevoegen zo hier en daar, maar heb regelmatig problemen hiermee. Als ik een afbeelding upload (via command prompt FTP) is er zo'n 4/5 kans dat ze niet correct arriveert op mijn webspace. Soms lukt het wél door het formaat te veranderen van JPG naar bv. GIF, maar dat is géén garantie. Zo ook zijn er andere bestandstypes die ik maar niet werkend geüpload krijg - ik denk dan bv. aan ZIP files. Zijn er file size restrictions waar ik niet van op de hoogte ben, is er iets anders aan de hand, of heb ik gewoon brute pech ergens onderweg?

0 Likes
2 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5237
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Afbeeldingen op users.telenet.be

Waar wil je die website uploaden en hoe heb je die in elkaar gestoken (Notepad? WYSIWYG-editor? ...) Heb je al eens geprobeerd om te uploaden via WinSCP of FileZilla?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Propsken
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Afbeeldingen op users.telenet.be

Opgelost!

Ik maak de HTMLs in notepad, en uploadde (lees: verleden tijd) via Windows command prompt FTP commando. Ik ben, op advies van een vriend, overgeschakeld op FileZilla, zoals ook jij suggereerde, en nu werkt alles prima. Lang leve winblows 😠

Bedankt voor het antwoord!