Citrix probleem na installatie nieuwe modem
Hallo,
We zijn net overgestapt van Wigo 60 (bleek al heel oud te zijn 🙂 ) naar OneUp for 3
Ook hebben we de oude digicorders vervangen door tv Boxen. Daarnaast hebben we nu ook een andere Modem (360) en na het installeren hebben we problemen met de Citrix Workspace App. Mijn partner werk van thuis uit via Citrix. Als de Workspace app is ge-opend en een programma wordt gestart, komt er telkens de melding "Verbinding verbroken: Citrix workspace probeert nog 5 minuten om opnieuw verbinding te maken. Klik op het Citrix Workspace-menu voor meer opties"
Voor dat we de modem vervingen hebben we hier nooit problemen mee gehad. De computer hangt met een kabel rechtstreeks aan de modem maar via de laptop die op de Wifi is verbonden komt het probleem ook terug . Als ik een hotspot maak met mijn smartphone en dan via 4G ga, dan is er geen enkel probleem. Daarom dat ik weet dat het is sinds de modem is aangesloten.
Zijn er instellingen die hier verkeerd kunnen staan ?
MODEM:
Firewall : inactief
Blokkeer gefragmenteerde IP paketten : Inactief
UPnP : Actief
ERROR: