Beantwoorden
Marijkedr
Professional Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Domeinnaam aangevraagd, wat nu?

Ik registreerde mijn domeinnaam bij Telenet. 

Maar wat nu ... hoe kom ik op mijn eigen wegruimte, hoe ga ik aan de slag? 

Ik maakte reeds elders een site, kan ik deze overzetten? 

#startenvoorbeginners

 

 

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Domeinnaam aangevraagd, wat nu?

@Marijkedr  Je hebt gratis webruimte bij Telenet. Dat kan je instellen via "Mijn Telenet".

Heb je geen instructies gehad over hoe je uw domeinnaam kunt koppelen aan de gratis webruimte?

Vermoedelijk door URL forwarding.

Hopelijk kan je nog op je bestaande site. Indien ja dan moet je met een programma zoals bijvoorbeeld filezila al de bestanden die daar op staan verplaatsen/kopiëren naar een map op je eigen PC. Eens dit gedaan kan je die bestanden dan terug naar de webruimte van Telenet plaatsen.

Jammer dat je niet eerst info hebt ingewonnen. Je zou gezien hebben dat er hier al topics over verschenen zijn. Voor de prijs die je nu betaalt aan Telenet kan je domeinnaam + webruimte + mailboxen aankopen bij andere providers. Waar je dan ook iets meer dan gewone HTML kunt plaatsen zoals bvb een Wordpress of Woocommerce of opencart site. Begint vanaf +-31€ per jaar en binnen het half uur kan je starten.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Domeinnaam aangevraagd, wat nu?

@igvfer het kan zelf nog goedkoper bij versio met de actie momenteel voor 24 euro een heel jaar hosting met php en directadmin en daarin direct optie voor vele opties zoals Wordpress enz.

wie beetje zoekt kan leuke koopjes doen, na dat jaar is het aan 2,50 per maand, idd dan rond de 30 euro.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.