Beantwoorden
yw123
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Domeinnaam aanvragen lukt niet meer. Wat nu?

Ik probeer via Mijn Telenet sinds meer dan 14 dagen een (betalende) domeinnaam (.be) aan te vragen (of te reserveren) doch telkens weer krijg ik een foutboodschap:

Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw."

Ik contacteerde per tel. reeds herhaaldelijk de hulpdiensten en vulde ook reeds een klachtformulier in waarop men mij antwoordde dat dit probleem binnen de 5 dagen zou opgelost zijn.... doch nog steeds zonder succes !!!

Wat kan ik nu doen ?

Mag ik bv die bepaalde domeinnaam elders kopen en kan daar dan toch nog mijn gratis 50MB Telenet webruimte aan gekoppeld worden ???

heel graag nadere info waarvoor hartelijke dank !

0 Likes
16 reacties
_XiroN
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Say what?!

Domeinnaam aanvragen lukt niet meer. Wat nu?

Mag ik zo vrij zijn te vragen waarom je vast blijft houden aan die 'gratis' 50MB? 😇

 

In het digitale tijdperk van tegenwoordig is dit nihil... Net zoals nog een floppy gebruiken... 

 

Ik heb bij one.com het goedkoopste abo beginner is dit denk ik... 

 

Ik betaalde het eerste jaar 8e voor mijn domeinnaam tegenwoordig is dit 15e maar in totaal zit ik na 6j nog steeds niet boven de 50e 😉

 

Ik heb mijn abo nog nooit aangepast maar werd wel elke keer gemigreerd naar de nieuwe formules met amper een fractie aan extra kosten! 

 

Elk jaar verhoogde mijn prijs minimaal maar de opslag ed werd wel groter en de functies uitgebreider!

 

Ook is er 24/24 support en deze is degelijk 😉

0 Likes
yw123
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Domeinnaam aanvragen lukt niet meer. Wat nu?

ik heb de exacte prijzen vergeleken van een 5-tal webhosters; bij sommigen zijn er grote kortingen als je host over een lange periode. Sommigen gaan tot 3 en zelfs tot 5 jaar (resp. Godaddy en Versio)!  Daarmee kom ik als goedkoopste uit, inkl. een " .be" domeinaan, aan een vaste kostprijs van 2,82€ inkl.BTW bij Versio (gedurende 5 jaar) en aan 7,09€ bij Godaddy (gedurende 3 jaar), en veeeeel duurder bij de overigen (One, Easyhost,...).

(nb. prijzen met het kleinste hosting pakket)

Iemand enige ervaring met VERSIO ???

0 Likes