_XiroN
Professional Weetjesweter
_XiroN
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
12-02-2023
01:25
|
Lid sinds: 15-09-2019
Datum laatste bezoek: 12-02-2023 01:25
Ranking
Professional Weetjesweter
20-08-2021
08:41
Ik heb dit ook echt elke keer, enige wat helpt is de 'privemodus' van mijn browser gebruiken...
... Meer weergeven
30-06-2020
13:55
1
Via onderstaande link kan je de speedboost bestellen. https://www2.telenet.be/nl/producten/internet/abonnementen/bestel-optie-speedboost-1gbps/?intcmp=BETLN_NL_GIGA_BANNER
... Meer weergeven
15-04-2020
11:10
Enkel als je ingelogd bent in de app met een login die 'beheerder' is krijg je de WiFi-tab te zien 😉
... Meer weergeven
11-04-2020
07:20
4
Je moet idd de Chromecast mee registreren als een toestel... Maar het toestel waarmee je cast hoeft niet perse geregistreerd te zijn als je dit enkel gebruikt om te casten! Zo heb ikzelf 5 toestellen geregistreerd waarvan eentje een Chromecast is.. Mijn eigen gsm kan ik niet registreren en krijg iedere keer wel de melding natuurlijk maar omdat de lijst vol is lukt dit niet... Maar als ik zorg dat ik vooraleer ik iets aanduidt mijn app verbind met de Chromecast werkt het wel en kan ik alles rechtsreeks op de geregistreerde Chromecast bekijken 😉 In mijn persoonlijke situatie ideaal want ik gebruik de app op mijn tel enkel als ik iets wil kijken op de TV in mijn slaapkamer! Ik snap dat dit niet voor iedereen een oplossing is maar het kan in vele situatie wel een 'work a round' zijn 😁
... Meer weergeven
09-04-2020
20:56
Probeer eens om UPNP in te schakelen op je modem...
... Meer weergeven
03-04-2020
18:03
2
Ja dat kan! Als het op 1 adres is krijg je gwn 2 aanrekeningacc.. Eentje met enkel het INT gefactureerd aan via business met BTW en een 2e acc met DTV met een aparte aanrek op je privé persoon beide op 1 klantnr, je krijgt dus 1 factuur en 1 gewone aanrek. Je kan dan wel geen bundel nemen maar neemt losse producten.. Mijn broertje heeft dat ook zo 😉
... Meer weergeven
17-02-2020
15:47
1
Je hebt op de vistron de zenders geïnstalleerd toen die op de radio aansluiting zat van de WCD? gwn simpel de kabel omsteken op de TV kant van de WCD gaat inderdaad nog steeds 'geen signaal' geven omdat ze geïnstalleerde zenders via dat signaal NIET geïnstalleerd zijn op de ontvanger (vistron).... De kabel juist aansluiten en de ontvanger opnieuw laten scannen en installeren met het juiste signaal gaat de enige oplossing zijn 😉
... Meer weergeven
16-02-2020
21:41
1
@louishufk idd maar niet meer of minder dan een 'normaal' telefoontje in deze piekuren 😉 Het zijn telefoonnummers die op je telefoonfactuur aangerekend worden aan het normale zonale tarief.
... Meer weergeven
16-02-2020
20:44
Als ik me niet vergis zijn 078 nrs gelijkgesteld geworden met regionale oproepen...
... Meer weergeven
16-02-2020
16:17
Met over de 25 toestellen is het idd een leuke warboel 😬😜 Gelukkig bestaan er Apps die dit mooi overzichtelijk weergeven met meer functionaliteiten dan MT 🤣
... Meer weergeven
16-02-2020
15:25
Easy switch kan enkel gebruikt worden als je VOORAF alle nodige gegevens doorgeeft aan je nieuwe provider, deze zorgt dan dat je diensten bij de andere provider afgesloten worden zodra alle nieuwe diensten VOLLEDIG correct geïnstalleerd zijn, het kan dus soms zijn dat de opzeg niet onmiddellijk gebeurd als de Tech ter plaatste nog een paar achterliggende dingen moet laten uitvoeren... dit zou max 2d mogen duren!! NA de installatie nog beroep doen op Easy Switch is niet mogelijk!! Je kan altijd zelf je diensten opzeggen bij de andere provider indien je de Easy Switch niet tijdig hebt laten activeren... Zeg wel zeker je mobiel en vaste lijn NIET op als hier een nr overdracht voor is! Een inactief nr kan NIET worden overgenomen 😉
... Meer weergeven
16-02-2020
15:15
Dat er en rood lampje (driehoekje?) gaat knipperen wil zeggen dat er een storing is, vaak heeft dit te maken met het binnenkomende signaal, de coax kabel dus... Vermoedelijk een storing hierop of op de tuner van de box zelf? Al geprobeerd om deze kabel te vervangen?
... Meer weergeven
16-02-2020
15:11
2
Ja dit is normaal gedrag 😉 Het is de modem die het IP-gedeelte regelt, hierop staat DHCP (verdeling van IP-adressen op basis van Mac-adres) actief. De PWL/AP/... is niet meer dan een doorgeefluik... Deze ontvangt van het apparaat dat verbinding wil maken een unieke naam = Mac-adres en stuurt dit naar de modem waar deze er dan een IP aan koppelt voor internet toegang te verlenen.. Dat je op de PWL enkel een Mac-adres ziet is volkomen normaal, in de lijst op de modem zou je dus hetzelfde Mac-adres moeten vinden gekoppeld aan een IP-adres 😉 Dat het bij de PWL zichtbaar is geeft jou een mooi overzicht hoe jouw apparaten verbonden zijn binnen je thuisnetwerk.
... Meer weergeven
29-01-2020
07:00
2
Safespot werkt ook als je achter een router zit... Ik heb thuis ook een router staan en kan safespot raadplegen en dergelijk! Enkel voor de eerste configuratie moet je met je modem zijn wifi dus op de HGW zelf verbonden zijn 😉
... Meer weergeven
- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 30-06-2020 13:55 | |
4 | 11-04-2020 07:20 | |
2 | 03-04-2020 18:03 | |
1 | 17-02-2020 15:47 | |
1 | 16-02-2020 21:41 | |
2 | 16-02-2020 15:11 | |
1 | 28-01-2020 20:01 | |
2 | 29-01-2020 07:00 | |
1 | 28-01-2020 19:40 | |
3 | 22-01-2020 09:18 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
5008 | 03-04-2020 18:03 | |
4399 | 28-01-2020 20:01 | |
7752 | 15-01-2020 07:42 | |
4121 | 13-01-2020 10:09 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig